Nepřišla mi nová karta, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
1.9.2021 Běžný účet

Dobrý den, jako dlouholetý zákazník u Poštovní spořitelny jsem měla do 6/2021 debetní kartu. Do dnes stále čekám na novou, ale ještě nepřišla. Kde je chyba? Když v minulosti mi vždy oznámili před ukončením platnosti, že dojde k ukončení platnosti. Bez karty nemůžu používat mé úspory ani zaplatit fakturu. Pravděpodobně se budu muset podívat po jiné solidní bance, která tyto problémy nemá.

Dobrý den,

pochybení může být na straně banky či doručovatele pošty. Pro výběr jiné banky doporučuji náš srovnávač běžných účtů

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena