Běžný účet

Platba nebyla připsána na cílový účet, Běžný účet

Dobrý den, poprosím o radu. 1.5. odpoledne jsem ze svého účtu u RB posílala 4 500 Kč na účet u Air Bank. V internetovém bankovnictví mám potvrzení o platbě, ale peníze na účet u Air Bank nedorazily. Číslo účtu je správné. Air Bank neporadila a nijak to zřejmě nechce řešit, u RF jsem požádala o vrácení platby. Co více pro to můžu dělat? Děkuji za odpověď.
Hanka
7.5.2025

Dobrý den, komu prosím patří cílový účet u Air Bank? Jste-si prosím jista, že platba nedorazila do cíle? Netají Vám pouze příjemce platby přijetí peněz?

Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz
7.5.2025
Jak hodnotíte odpověď?

0x

0x