Banky.cz Bankovní poradna zdarma Podvod #23324, Platba za certifikát v londýnské bance

Platba za certifikát v londýnské bance, Podvod

REKLAMA
Běžný účet
9.4.2024 Podvod

Pokračování dotazu č. 23318: Děkuji za odpověď. Myslím si také, že je to podvodník. Přesto si dovolím zeptat se ještě na jednu věc. Jak je možné, že banka (jedná se o banku ICICI v Londýně a ta existuje) mi poslala odkaz na konkrétní účet? Ten účet je na moje jméno. Chybělo jen heslo, abych účet mohla otevřít. Co kdybych poslala certifikáty a dostala heslo? Zajímá mě co po mně podvodníci chtějí. Co by se stalo, kdybych začala vybírat peníze a převedla je na svůj účet v Česku? Omlouvám se, ale jsem v této situaci už dlouho. Peníze už neposílám, protože vím, že mě ten člověk podváděl. Jestli vás to neobtěžuje příliš prosím, odpovězte. Děkuji

Dobrý den,

podvodníci často používají názvy existujících bank a advokátů. Vytvořit falešný web vypadající jako originál skutečné banky či advokátní kanceláře je práce na půl dne. Účty na Vaše jméno i peníze co tam vidíte - vše je falešné. Všechny certifikáty, zůstatky na účtech a systémy - to jsou hračky podvodníků, se kterými Vás nechávají hrát. Oběť tak snadno nabude dojmu, že si skutečně může na svůj účet v ČR převést peníze a ráda platí další smyšlené poplatky, které inkasují podvodníci.  

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena