Zrušení účtu ZUNO, Běžný účet

REKLAMA
Běžný účet
11.9.2017 Běžný účet

Dobrý den, pokud byvalý klient ZUNO banky požádal telefonicky o ukončení či zrušení bankovniho účtu, dostane k tomu pisemné vyrozumění o zručení účtu? Buď poštou nebo emailem? P.

Dobrý den,

všichni klienti ZUNO byli převedeni pod Raiffeisenbank. Nejlepší je požádat o zrušení účtu osobně na pobočce, kdy je možné si vyžádat písemné potvrzení o zrušení účtu. Výpovědní lhůta běžných účtů bývá obvykle 2-4 týdny (aby se stihly zaúčtovat všechny doposud nezaúčtované karetní transakce). Telefonicky či písemně je o zrušení účtu možné požádat také, ale banka tyto požadavky může zamítnout pro nedostatečnou identifikaci klienta. Některé banky zasílají potvrzení o zrušení produktu na email vždy, u jiných je o to (či o poštovní verzi) třeba zažádat.   

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena