je někdy bankami využíváno pro jednoznačnou identifikaci klienta při přístupu k internetovému bankovnictví. Je tomu tak například u služby Servis24, České spořitelny. Klientské číslo v takovém případě přiděluje banka a zpravidla se nejedná ani o rodné číslo, ani o číslo účtu. V době mobilního bankovnictví se klientské číslo pomalu stává přežitkem.
Dobrý den, při prodeji přes bazar po mně pořád chtějí přes Zásilkovnu mé klientské číslo Mohu pro získání peněz za prodej toto číslo zadat?
Dobrý den,
velmi pravděpodobně se jedná o podvod. Kupující Vám měl poslat peníze přímo na účet, nikomu žádný kód ani klientské číslo zadávat nemusíte. Podvodníci se často vydávající za přepravce (PPL, Zásilkovna) a požadují zaplacení poplatku za dokončení převodu/výplaty peněz - jde o podvod.
Dobrý den, možná jsem to zanedbal. Psali jste, že ING Bank končí s poskytováním služeb. Žil jsem v představě, že jsem tam nechal jen pár drobných, které nestojí za tu námahu, ale teď si nejsem jist, zda mi tam přece jen nějaké zapomenuté skutečné peníze nezůstaly. Mám k účtu u ING Bank všechny přihlašovací údaje (klientské číslo + heslo), ale už se na ten účet nemohu nijak dostat. Číslo účtu bylo vedené na mne Co mám tedy nyní učinit, abych zjistil, zda částka na účtu stojí za nějakou námahu? Poraďte prosím. Děkuji
Dobrý den,
ING Bank ukončila v srpnu 2021 poskytování bankovních služeb retailu. Účty byly zrušeny a nevyzvednuté peníze převedeny na technický účet banky. O výplatu peněz požádejte ING Bank nejpozději do 3 let.
Dobrý den, zapomněla jsem své přihlašovací údaje ke spořícímu účtu i klientské číslo. Můžete mi poradit, jak mám postupovat? Děkuji
Dobrý den,
kontaktujte vaši banku, která Vám vám po ověření identity vyresetuje heslo (sdělí nové přihlašovací údaje do internetbankingu).