Plánujete koupi vozu a nouzový stav a další
opatření vlády vám tento nákup odložili? Možná máte najednou také větší
motivaci si vůz opatřit, přece jen cestování veřejnou dopravou není vždy
dostupné a vy máte nyní větší potřebu vyjet do přírody. Nebo se nechcete
nechávat omezovat při výběru auta vzdáleností prodejce? Řešení v této situaci
nyní nabízí oblíbený prodejce nových i ojetých vozů, Autosalon TUkas.
Služba bezkontaktního prodeje vám nahradí
osobní prodej, minimálně první návštěvu autosalonu. Díky využití komunikačních
aplikací si budete moci vozidlo prohlédnout, stejně jako kdybyste byli přímo v
autosalonu. Pokud budete s kvalitou a parametry spokojení, domluvíte se na
osobním prodejci nebo vám prodejce auto přiveze až domů.
Zdroj: Bezkontaktní prodej vozů TUkas
Výběr vozů naleznete na webových stránkách prodejce, jakmile si vyberete svého oblíbence nebo jich může být i více, jednoduše kontaktujte prodejce způsobem, kterým vám nejvíce vyhovuje. Buď telefonicky kontaktováním prodejního týmu, e-mailem nebo odesláním formuláře přímo u vozu stisknutím tlačítka “kontaktovat prodejce”.
V dalším kroku si domluvíte termín a čas schůzky. Ta proběhne živě přímo s prodejcem přes aplikace jako je Skype, Messenger nebo WhatsApp, záleží na vás, jaký způsob vám nejvíce bude vyhovovat. Auto si tak na dálku dopodrobna prohlédnete, zjistíte si vše ohledně původu, historie a dalších informací, které vás zajímají. Do detailů můžete snadno prozkoumat jak interiér, tak exteriér vozu.
Zdroj: tukas.cz
Dodržování hygienických standardů a zajištění bezpečí zákazníků a zaměstnanců je tou nejvyšší prioritou. I proto jsou všechny vozy před předáním důkladně připraveny. Dezinfekce interiéru je samozřejmostí, stejně jako potažení sedadel ochranným igelitem, stejným způsobem jsou ošetřeny i frekventovaná místa karoserie jako kliky dveří, otevírání kufru či nádrže.
Po uzavření dohody se zákazníkem vám může být vůz dopraven přímo k vám domů, nebo kam si budete přát. I při předání se důkladně dodržují všechna doporučená hygienická opatření. Váš nový vůz tak získáte bez starostí a zbytečných pochůzek tou nejsnazší cestou.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku Bezkontaktní koupě vozu? Žádný problém!
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.