Banky.cz Články Komerční sdělení Bezkontaktní koupě vozu? Žádný problém!

Bezkontaktní koupě vozu? Žádný problém!

Plánujete koupi vozu a nouzový stav a další opatření vlády vám tento nákup odložili? Možná máte najednou také větší motivaci si vůz opatřit, přece jen cestování veřejnou dopravou není vždy dostupné a vy máte nyní větší potřebu vyjet do přírody. Nebo se nechcete nechávat omezovat při výběru auta vzdáleností prodejce? Řešení v této situaci nyní nabízí oblíbený prodejce nových i ojetých vozů, Autosalon TUkas. 

REKLAMA

Služba bezkontaktního prodeje vám nahradí osobní prodej, minimálně první návštěvu autosalonu. Díky využití komunikačních aplikací si budete moci vozidlo prohlédnout, stejně jako kdybyste byli přímo v autosalonu. Pokud budete s kvalitou a parametry spokojení, domluvíte se na osobním prodejci nebo vám prodejce auto přiveze až domů. 

tukas1.jpg

Zdroj: Bezkontaktní prodej vozů TUkas

Jak prodej probíhá

Výběr vozů naleznete na webových stránkách prodejce, jakmile si vyberete svého oblíbence nebo jich může být i více, jednoduše kontaktujte prodejce způsobem, kterým vám nejvíce vyhovuje. Buď telefonicky kontaktováním prodejního týmu, e-mailem nebo odesláním formuláře přímo u vozu stisknutím tlačítka “kontaktovat prodejce”.

V dalším kroku si domluvíte termín a čas schůzky. Ta proběhne živě přímo s prodejcem přes aplikace jako je Skype, Messenger nebo WhatsApp, záleží na vás, jaký způsob vám nejvíce bude vyhovovat. Auto si tak na dálku dopodrobna prohlédnete, zjistíte si vše ohledně původu, historie a dalších informací, které vás zajímají. Do detailů můžete snadno prozkoumat jak interiér, tak exteriér vozu.

tukas2.jpg

Zdroj: tukas.cz 

Bezdotykové předání

Dodržování hygienických standardů a zajištění bezpečí zákazníků a zaměstnanců je tou nejvyšší prioritou. I proto jsou všechny vozy před předáním důkladně připraveny. Dezinfekce interiéru je samozřejmostí, stejně jako potažení sedadel ochranným igelitem, stejným způsobem jsou ošetřeny i frekventovaná místa karoserie jako kliky dveří, otevírání kufru či nádrže.

Po uzavření dohody se zákazníkem vám může být vůz dopraven přímo k vám domů, nebo kam si budete přát. I při předání se důkladně dodržují všechna doporučená hygienická opatření. Váš nový vůz tak získáte bez starostí a zbytečných pochůzek tou nejsnazší cestou. 

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Bezkontaktní koupě vozu? Žádný problém!

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Fingood: Investice do rozvoje českých firem, s výnosem až 12 % ročně

Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena