Banky.cz Články Komerční sdělení Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Jiří Procházka, jeden z nejlepších MMA zápasníků současnosti, se stal novým globálním ambasadorem společnosti XTB. Nová kampaň předního globálního brokera se zaměří na budování povědomí Čechů o investicích a podpoří růst klientské základny.

REKLAMA

Spolupráce s Jiřím Procházkou zapadá do dlouhodobé strategie společnosti XTB. Ta již delší dobu navazuje partnerství s předními osobnostmi sportovního prostředí v čele se světoznámým fotbalovým trenérem José Mourinhem, který se loni stal hlavní tváří její globální kampaně. V letošním roce jej doplnila také bývalá polská šampionka UFC Joanna Jędrzejczyk.

„Jiří Procházka patří mezi největší hvězdy současného českého sportu, a je především špičkovým profesionálem se skvělým charakterem. Máme radost, že je to právě on, kdo se stane tváří naší společnosti nejen v České republice ale i po celém světě,“ říká David Šnajdr, ředitel české pobočky XTB. „Jsme také rádi, že můžeme tímto způsobem Jiřího podpořit na jeho cestě za titulem v polotěžké váze UFC.“ 

Ve spolupráci s Jiřím Procházkou plánuje brokerská společnost navázat na svůj rekordně úspěšný začátek roku. V prvním kvartálu se jí totiž podařilo dosáhnout výrazného zvýšení počtu klientů, jejichž základnu tvoří již téměř půl milionu investorů. Čistý zisk oproti stejnému období v loňském roce navíc stoupl o 179 % na 54,4 milionu euro.

„S tímto výrazným a zároveň důvěryhodným ambasadorem chceme investování a trading přiblížit širší cílové skupině. Naši komunikaci tak zaměříme na šíření povědomí o investování a edukaci české společnosti, což je nyní vzhledem ke složité ekonomické situaci ještě důležitější než kdy dříve,“ dodává Šnajdr.

Jiří Procházka patří mezi přední osobnosti bojových sportů. Proslul již v profesionální japonské organizaci Rizin, kde vyhrál jedenáct z celkových dvanácti zápasů. Těmito výsledky si vysloužil smlouvu v nejprestižnější americké organizaci UFC, kde se nyní připravuje na svůj vrcholný duel o titul mistra světa v polotěžké váze. V rámci hlavní události večera UFC se 11. června střetne v Singapuru s brazilským matadorem Gloverem Teixeirou.  

REKLAMA

KOMENTÁŘE k článku Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat

 Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

Kam investovat peníze v roce 2024

Kam investovat peníze v roce 2024

Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

Z naší bankovní poradny

Pojmy ve slovníku

100% Hypotéka

Půjčka, která pokryje celou koupi. Taková je 100% hypotéka. LTV této hypotéky je 100 %, což znamená, že vám banka půjčí peníze na celou odhadní cenu nemovitosti, kterou ručíte. Díky 100% hypotéce tak získáte dost peněz na nákup domu či bytu nebo například na výstavbu. Zároveň ale musíte počítat s vyšším úrokem než u menších půjček. Pro banky je totiž úvěr bez spoluúčasti klienta rizikovější, a proto jsou jeho podmínky přísnější. V současnosti navíc čeští poskytovatelé 100% hypotéky neposkytují. Česká národní banka totiž v roce 2016 zpřísnila podmínky pro získání hypotéky a jejich součástí bylo také ukončení 100% hypoték. Banky tak nabízí maximálně 90% hypotéky. Pouze u 5 % objemu poskytnutých půjček smí být LTV vyšší než 90 %. Přesto existuje možnost, jak pomocí půjčky na bydlení získat dost peněz na úhradu celé kupní ceny nemovitosti. V podstatě tedy můžete dosáhnout na 100% hypotéku. Jak na to? Musíte ručit více nemovitostmi. Kromě kupovaného bytu či domu to může být například nemovitost rodičů. Samozřejmě ale platí, že majitel této nemovitosti musí s ručením souhlasit. Díky ručení více nemovitostmi se zvýší hodnota zástavy. I při 90% či menším LTV tak získáte peníze na nákup vybraného domu či bytu. Banky navíc obvykle umožňují druhou nemovitost z hypotéky vyvázat, jakmile splatíte potřebnou část úvěru. Dál tedy ručíte pouze kupovaným domem či bytem. Další možností je dofinancovat hypotéku dalším úvěrem. Například úvěrem ze stavebního spoření. ZOBRAZIT CELÝ VÝZNAM

90% Hypotéka

Až 90 procent z ceny nemovitosti, kterou ručíte. Přesně tolik si můžete půjčit na hypoteční úvěr. Abyste ale 90% hypotéku dostali, musíte splnit několik požadavků. Jsou to zejména základní podmínky pro získání hypotéky – tedy například: věk,příjemči bonita.Oproti nižším půjčkám ale musíte u 90% hypotéky počítat s méně výhodnými podmínkami. Protože má hypotéka pokrýt 90 procent z ceny nemovitosti, je pro banku riskantnější než menší úvěry. A proto poskytovatelé toto riziko obvykle kompenzují vyšším úrokem. Pro většinu lidí je přitom 90% hypotéka nejvyšší možná. Podle pokynů České národní banky mohou poskytovatelé víc peněz půjčit jen v 5 procentech případů. Potřebujete tak mít naspořeno alespoň 10 procent z kupní ceny. V praxi to vypadá tak, že u bytu za 3 000 000 korun získáte maximálně 2 700 000 korun. Zbytek doplatíte vy. Pokud si chcete pomocí hypotéky půjčit víc než 90 procent z ceny domu či bytu, musíte ručit více nemovitostmi. V takovém případě stoupne hodnota zástavy, ze které se půjčka počítá. Výhodou je, že se tím pádem můžete dostat na nižší LTV (obvykle do 80 %) a získáte tak nižší úrok než u 90% hypotéky. Pokud jste například původně ručili bytem za 2 500 000 korun a nyní k němu přidáte další byt ve stejné ceně, stoupne hodnota zástavy na 5 000 000 korun. U hypotéky na zmíněných 2 500 000 tak bude LTV 50 %. ZOBRAZIT CELÝ VÝZNAM

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena