Jiří Procházka, jeden z nejlepších MMA zápasníků současnosti, se stal novým globálním ambasadorem společnosti XTB. Nová kampaň předního globálního brokera se zaměří na budování povědomí Čechů o investicích a podpoří růst klientské základny.
Spolupráce s Jiřím Procházkou zapadá do dlouhodobé strategie společnosti XTB. Ta již delší dobu navazuje partnerství s předními osobnostmi sportovního prostředí v čele se světoznámým fotbalovým trenérem José Mourinhem, který se loni stal hlavní tváří její globální kampaně. V letošním roce jej doplnila také bývalá polská šampionka UFC Joanna Jędrzejczyk.
„Jiří Procházka patří mezi největší hvězdy současného českého sportu, a je především špičkovým profesionálem se skvělým charakterem. Máme radost, že je to právě on, kdo se stane tváří naší společnosti nejen v České republice ale i po celém světě,“ říká David Šnajdr, ředitel české pobočky XTB. „Jsme také rádi, že můžeme tímto způsobem Jiřího podpořit na jeho cestě za titulem v polotěžké váze UFC.“
Ve spolupráci s Jiřím Procházkou plánuje brokerská společnost navázat na svůj rekordně úspěšný začátek roku. V prvním kvartálu se jí totiž podařilo dosáhnout výrazného zvýšení počtu klientů, jejichž základnu tvoří již téměř půl milionu investorů. Čistý zisk oproti stejnému období v loňském roce navíc stoupl o 179 % na 54,4 milionu euro.
„S tímto výrazným a zároveň důvěryhodným ambasadorem chceme investování a trading přiblížit širší cílové skupině. Naši komunikaci tak zaměříme na šíření povědomí o investování a edukaci české společnosti, což je nyní vzhledem ke složité ekonomické situaci ještě důležitější než kdy dříve,“ dodává Šnajdr.
Jiří Procházka patří mezi přední osobnosti bojových sportů. Proslul již v profesionální japonské organizaci Rizin, kde vyhrál jedenáct z celkových dvanácti zápasů. Těmito výsledky si vysloužil smlouvu v nejprestižnější americké organizaci UFC, kde se nyní připravuje na svůj vrcholný duel o titul mistra světa v polotěžké váze. V rámci hlavní události večera UFC se 11. června střetne v Singapuru s brazilským matadorem Gloverem Teixeirou.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
Obchodování na devizovém trhu (Forex) je proces nákupu jedné měny a prodeje jiné měny s cílem dosáhnout zisku z obchodu. Forex (FX) je portmanteau slov foreign (zahraniční) a exchange (směna).
KOMENTÁŘE k článku Bojovník Jiří Procházka se stal novou tváří brokerské společnosti XTB
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.