NEY spořitelní družstvo končí první pololetí tohoto roku se třemi ziskovými měsíci. Toho dosáhlo realizací sady opatření v oblasti obchodních a interních procesů k ziskovosti záložny.
Provozního zisku dosáhlo NEY spořitelní družstvo dokonce už v březnu 2016 místo plánovaného června. Záložna přijala nové vklady v objemu více než 272 milionů korun a poskytla úvěry ve výši 442 milionů korun.
„Jsem velmi rád, že mohu oznámit, že se nám podařilo úspěšně provést restrukturalizaci záložny a dostat společnost do černých čísel. Za poslední tři měsíce hospodaříme se ziskem téměř dvou milionů korun,“ říká Ing. Petr Illetško, MBA, předseda představenstva ANO spořitelní družstvo. V loňském roce záložna zisk nevytvořila a skončila hospodaření s mírnou ztrátou. Družstvu se podařilo ve spolupráci s jejími významnými členy téměř vynulovat historickou kumulovanou ztrátu, a tím jej významně zatraktivnit pro vstup nových členů.
Uvedený průběžný hospodářský výsledek byl dosažen v návaznosti na zvýšený zájem o depozitní i úvěrové produkty. „Za posledních šest měsíců ANO spořitelní družstvo uzavřelo s klienty nové smlouvy o termínovaných vkladech v celkové výši 272 milionů korun,“ říká Ing. Jiří Diepolt, místopředseda představenstva ANO spořitelní družstvo. Stejně tak se daří i úvěrům. Družstvo poskytlo za prvních šest měsíců tohoto roku úvěry v celkové hodnotě přes 442 milionů korun.
V následujících dvou letech plánuje záložna dosáhnout bilanční sumy až 3 miliardy korun a poskytnout přibližně 2,7 miliardy korun úvěrů. Cílem bude i příprava nabídky klíčových produktů a služeb odpovídající profilu banky zaměřující se zejména na živnostníky a malé a střední podniky.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku NEY spořitelní družstvo je již tři měsíce ziskové
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.