Banky.cz Články Komerční sdělení Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

14.12.2021, Komerční sdělení

Rádi byste ve firmě používali moderní VoIP telefonii, ale běžná řešení vám z různých důvodů nevyhovují? Přečtěte si, jaké možnosti vám nabízí cloudová telefonie od firmy NFON.

Řešení NFON na míru myslí na firmy, kterým nestačí běžné systémy IP telefonie. S NFONem budete mít veškeré potřebné funkce v jediném systému, což vám usnadní práci a udrží tuto část firemních nákladů na uzdě. Přečtěte si, co cloudová telefonie Cloudya od NFONu umí a jak se přizpůsobí vaší firmě.

NFON na míru: Integrovaná komunikace včetně All IP

Všechny rozšiřující moduly NFON se opírají o cloudový telefonní systém Cloudya, který zajišťuje hladkou firemní VoIP telefonii, založenou na bezpečném cloudu. Velkou výhodou tohoto systému je plně integrovaná komunikace, včetně té písemné i hlasové. Cloudya má formu přehledné webové aplikace, kterou můžete používat v jakémkoliv zařízení.

Tato speciální řešení zahrnují funkce navržené na míru specifickým oborům. Jsou určena pro náročné zákazníky a pomáhají řešit konkrétní výzvy v jejich odvětví. Patří mezi ně:

  • Nconnect Voice – chytré rozhraní pro All IP, integrující hlasové i datové sítě do společné infrastruktury a ulehčující přechod z tradičního systému na škálovatelnou IP komunikaci,
  • Ncontactcenter – modul s funkcemi kontaktního centra – včetně nahrávání hovorů i reportingu; pomáhá zlepšit zákaznické služby, zvýšit efektivitu oddělení zákaznické podpory či call centra,
  • Nhospitality – rozšíření na míru poskytovatelům ubytovacích služeb, jenž podporuje péči o zákazníky a stará se o integraci různých systémů do jediného rozhraní,
  • Neorecording – pokročilé nahrávání hovorů a nástroje jejich analýzy v souladu s evropskou legislativou – včetně směrnic GDPR a MiFID II,
  • Nvoice for Microsoft Teams, nově pod názvem NFON Integration for Microsoft Teams – doplněk rozšiřující oblíbený firemní komunikátor o funkce telefonní sítě, díky nimž se snáze spojíte s kolegy i se zákazníky,
  • Nmonitoring Queues – nástroj zvýšení kvality zákaznické podpory, který se stará o plánování směn, monitoring kampaní i výkonu.

Různé části agendy tak díky NFONu obstaráte s jediným systémem, který pokryje všechny důležité funkce a usnadní každodenní komunikaci s kolegy i se zákazníky.

NFON na míru: Optimalizace nákladů firmy i hardware s Plug and Play

Systém Cloudya spolu s vybranými rozšířeními používáte za poplatek, účtovaný po 30denních obdobích. Nemusíte se bát skrytých nákladů, platíte jen za aktivní funkce. Systém lze škálovat směrem nahoru i dolů podle vašich aktuálních potřeb, čímž NFON pomáhá na míru optimalizovat vaše firemní náklady. V pravidelné platbě je zahrnuta také technická podpora, která vám pomůže s používáním systému.

K systému nepotřebujete žádný speciální hardware ani pokročilé znalosti informatiky. Váš IT tým se nemusí o nic starat: nasazení systému vyřeší NFON. Kompatibilní komunikační zařízení, například telefony od NFONu, podporují technologii Plug and Play: stačí je tedy pouze zapojit a můžete volat.

Vybíráte do firmy pokročilý komunikační software šitý na míru vašemu podnikání? Jedním z vhodných nástrojů tohoto typu je cloudový komunikační systém od NFONu Cloudya, který díky rozšiřujícím modulům uspokojí požadavky i těch nejnáročnějších firem.

KOMENTÁŘE k článku Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru

Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

Přidejte nový komentář

Mohlo by vás zajímat