Rádi byste ve firmě používali moderní VoIP telefonii, ale běžná řešení vám z různých důvodů nevyhovují? Přečtěte si, jaké možnosti vám nabízí cloudová telefonie od firmy NFON.
Řešení NFON na míru myslí na firmy, kterým
nestačí běžné systémy IP telefonie. S NFONem budete mít veškeré potřebné funkce
v jediném systému, což vám usnadní práci a udrží tuto část firemních nákladů na
uzdě. Přečtěte si, co cloudová telefonie Cloudya od NFONu umí a jak se
přizpůsobí vaší firmě.
Všechny rozšiřující moduly NFON se opírají o cloudový telefonní systém Cloudya, který zajišťuje hladkou firemní VoIP telefonii, založenou na bezpečném cloudu. Velkou výhodou tohoto systému je plně integrovaná komunikace, včetně té písemné i hlasové. Cloudya má formu přehledné webové aplikace, kterou můžete používat v jakémkoliv zařízení.
Tato speciální řešení zahrnují funkce navržené na míru specifickým oborům. Jsou určena pro náročné zákazníky a pomáhají řešit konkrétní výzvy v jejich odvětví. Patří mezi ně:
Různé části agendy tak díky NFONu obstaráte s jediným systémem, který pokryje všechny důležité funkce a usnadní každodenní komunikaci s kolegy i se zákazníky.
Systém Cloudya spolu s vybranými rozšířeními používáte za poplatek, účtovaný po 30denních obdobích. Nemusíte se bát skrytých nákladů, platíte jen za aktivní funkce. Systém lze škálovat směrem nahoru i dolů podle vašich aktuálních potřeb, čímž NFON pomáhá na míru optimalizovat vaše firemní náklady. V pravidelné platbě je zahrnuta také technická podpora, která vám pomůže s používáním systému.
K systému nepotřebujete žádný speciální hardware ani pokročilé znalosti informatiky. Váš IT tým se nemusí o nic starat: nasazení systému vyřeší NFON. Kompatibilní komunikační zařízení, například telefony od NFONu, podporují technologii Plug and Play: stačí je tedy pouze zapojit a můžete volat.
Vybíráte do firmy pokročilý komunikační software šitý na míru vašemu podnikání? Jedním z vhodných nástrojů tohoto typu je cloudový komunikační systém od NFONu Cloudya, který díky rozšiřujícím modulům uspokojí požadavky i těch nejnáročnějších firem.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
Blíží se jaro a s ním také jeden z důležitých úkolů daňových poplatníků - vyplnění růžového přiznání k dani z příjmů fyzických osob. Ačkoliv se jedná o každoroční záležitost, pro spoustu z nás nastává období bezesných nocí, kdy se nemůžeme dočkat, až “to” bude za námi. Není třeba být nervózní, při vyplňování stačí být obezřetný, většina chyb totiž vzniká pouhou nepozorností. A pokud přeci jen nějaká chybka vyvstane, je možné ve stanoveném termínu sjednat nápravu.
KOMENTÁŘE k článku Potřebujete ve firmě integrovaný komunikační systém? Objevte NFON na míru
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.