V době, kdy kvůli koronaviru řada lidí přišla
o zdroj příjmů z prodeje v kamenných prodejnách, je potřeba najít fungující
alternativní cesty.
Přesunutí některých služeb a prodejů produktů do online prostředí však také není bezplatné. Řešením a úlevou pro všechny zasažené má být bezplatný tarif platební brány ThePay.
Aktuálně se hodí každá ušetřená koruna a snížený výdaj. Vzhledem k přesunu byznysu do online prostředí je připraven bezplatný program platební brány ThePay. Usnadnění bezkontaktní platby je v této situaci žádoucí a pomůže s ochranou před šířením viru. Je dobré zdůraznit, že jde o službu bez poplatků bez procentuálních srážek či pevných poplatků, které jsou běžné za normálních okolností.
Nebojte se přesunout své podnikání na internet, protože rozhodně nemůžete nic ztratit ale naopak získat. A až nouzový stav pomine, získáte další místo pro propagaci či přímo prodej vašich produktů, takže jde o investici do budoucnosti.
Díky možnostem internetu je možné velkou část podnikání, činností a prodeje převést do online prostředí. Nabízí se to hlavně u prodejců nejrůznějších předmětů, oblečení, elektroniky, ale i potravin. Výjimkou však nemusí být ani pořadatelé nejrůznějších workshopů, kurzů nebo konferencí. Veškerý obsah je totiž možné nabídnout přes internet v placené formě. Se správnou propagací na sebe objednávky nenechají dlouho čekat a klienti si vás najdou i na internetu.
Podpora podnikání na internetu je velmi žádoucí, což tvůrci platební brány ThePay vědí. Daniel Havel, CEO ve společnosti ThePay.cz, s.r.o. říká: „Rozhodli jsme se takto podpořit podnikatele, kteří chtějí začít prodávat přes e-shop, protože hodně z nich se ocitlo v opravdu těžké situaci.“
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
Jistě jste se již setkali S P2P půjčkami a možnostmi investovat do nich. Kdo by neznal Zonky, s jejich „lidé půjčují lidem“. U Fingoodu jde o stejný princip, jen v režimu P2B, kde „lidé půjčují firmám“ (people to business). I zde jde o Českou Národní Bankou licencovanou platformu ke zprostředkování skupinového financování (crowdfunding), i tady vše řídí sama platforma a i tady se dá získat lepší zhodnocení než u banky. Seznamte se s Fingoodem a s možnostmi investování, které vám dává.
KOMENTÁŘE k článku Řešení, jak ušetřit při podnikání? Je tu platební brána zdarma!
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.