Direct se specializuje na neživotní pojištění, které nabízí jak lidem, tak firmám. Zkrátka se soustředí na to, v čem je dobrý. Pojistit u občanů umí auta a další dopravní prostředky, majetek, odpovědnost, cesty do zahraničí nebo případné úrazy. U pojištění pro firmy se soustředí na splnění těch nejčastějších požadavků podnikatelů.
Direct se specializuje na neživotní pojištění, které nabízí jak lidem, tak firmám. Zkrátka se soustředí na to, v čem je dobrý. Pojistit u občanů umí auta a další dopravní prostředky, majetek, odpovědnost, cesty do zahraničí nebo případné úrazy. U pojištění pro firmy se soustředí na splnění těch nejčastějších požadavků podnikatelů. Všechno co děláme se snažíme dělat jednoduše, rychle, spolehlivě a přátelsky.
Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny, která měla stovky tisíc klientů. Direct se na český trh v roce 2015 vrátil ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály jakou jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky.
V roce 2022 Pojišťovna Direct zase všechny pobočky zrušila. Zákazníkům nabízí jen on-line kontakt, mobilní aplikaci, nebo fyzickou korespondenci.
Ryze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví. Plnohodnotná pojišťovna, jejíž pojištění si lidé i firmy mohou sjednat tradičními cestami – přes pobočky, makléře a on-line kanály. Cestovní pojištění poskytuje v novém pojetí a dává klientům svobodu pojištění kdykoliv ukončit. Pojištění od Directu je dostupné již jen prostřednictvím makléřů a také jednoduše přes internet nebo telefon. Pobočkovou síť budovanou od roku 2015 Pojišťovna Direct k 1.8.2022 zrušila.
Direct pojišťovna od srpna 2022 ruší všechny pobočky!
Direct, který má zhruba 400 tisíc klientů bere velkou zpátečku v budování sítě poboček! Pojišťovna prohlásila, že identifikuje nárůst zájmu klientů řešit vše on-line. Proto zruší svých 7 postupně budovaných poboček a nabídne zákazníkům pouze obsluhu přes web, nebo aplikaci. Klienti přijdou od 1.8.2022 o pobočky v Brně, Českých Budějovicích, Liberci, Ostravě, Pardubicích, Plzni a Praze. Direct pojišťovna uvádí, že v souladu se svým názvem služby prodává pouze napřímo.
U Direct pojišťovny má povinné ručení 400.000 vozidel.
Po pěti letech na trhu má pojišťovna Direct důvěru 400 tisíc lidí a stabilně roste. Zatímco počet registrovaných aut poklesnul o 2%, tak povinné ručení uDirect narostlo o 15%. Pojišťovna umožňuje okamžité vypovězení pojistných smluv a paradoxně díky tomu s ní klienti zůstávají. Direct má úspěch i v havarijním pojištění, když nabízí periodické zlevňování havarijka u klientů nevykazujích pojistné události.
…zloději. Pokryjí tak hrozící škody. Zároveň vám vtomto období sníží pojistné,“ říká Miroslav Čejka, pojišťovací specialista portálu Banky.cz. Direct pojišťovna dokonce umožňuje pojištění kdykoliv rychle zrušit. Můžete houzavřít nazačátku sezony ana konci hovypovíte. Komplexní pojišt…
…olik peněz, aby si mohlikoupit nový koberec ve stejné kvalitě. Vyplácení v nových cenách u pojištění majetku zavedla loninapříklad už zmíněná Direct pojišťovna. Pojišťovna v kapseKromě úpravy produktů inovují pojišťovny i své služby.Klienti tak u některých z nich můžou využít napřík…
… auto achce s ním jezdit. Jeho sjednání je snadné. Jenže změna pojišťovny už bývásložitější. A to dost výrazně. Kdykoliv vás nechá odejít jen Direct pojišťovna.U ostatních musíte počkat i několik měsíců. Už několik let máte povinné ručení u jednépojišťovny, když narazíte na nabídku,…