Banky.cz Pojišťovny Direct pojišťovna

Direct pojišťovna

Direct se specializuje na neživotní pojištění, které nabízí jak lidem, tak firmám. Zkrátka se soustředí na to, v čem je dobrý. Pojistit u občanů umí auta a další dopravní prostředky, majetek, odpovědnost, cesty do zahraničí nebo případné úrazy. U pojištění pro firmy se soustředí na splnění těch nejčastějších požadavků podnikatelů.

Životní pojištění od expertů

Produkty pojišťovny Direct pojišťovna

Přehled pojišťovny Direct pojišťovna

Web
Adresa:
Nové sady 996/25, 602 00, Brno
25073958
Telefon
+420 221 221 221 (Po-Pá, 8:00-18:00)
Hlášení škody
+420 270 270 777
(Po-Pá, 8:00-18:00)
Na českém trhu
3.9.1996

Pobočky Direct pojišťovna

O pojišťovně Direct pojišťovna

Direct se specializuje na neživotní pojištění, které nabízí jak lidem, tak firmám. Zkrátka se soustředí na to, v čem je dobrý. Pojistit u občanů umí auta a další dopravní prostředky, majetek, odpovědnost, cesty do zahraničí nebo případné úrazy. U pojištění pro firmy se soustředí na splnění těch nejčastějších požadavků podnikatelů. Všechno co děláme se snažíme dělat jednoduše, rychle, spolehlivě a přátelsky. 

Základní platformu představovala akvizice Triglav pojišťovny, která měla stovky tisíc klientů. Direct se na český trh v roce 2015 vrátil ve zcela novém kontextu, než který byl spojován s původní značkou. Jde o vícekanálovou pojišťovnu, jež nespoléhá pouze na on-line prodej, ale využívá i další kanály jakou jsou pojišťovací makléři a vlastní pobočky.

V roce 2022 Pojišťovna Direct zase všechny pobočky zrušila. Zákazníkům nabízí jen on-line kontakt, mobilní aplikaci, nebo fyzickou korespondenci.

Nahlásit chybu

Expertní hodnocení pojišťovny Direct pojišťovna

Ryze česká pojišťovna se chystá jednoduchým, přátelským a srozumitelným přístupem i produkty měnit zažité poměry v pojišťovnictví. Plnohodnotná pojišťovna, jejíž pojištění si lidé i firmy mohou sjednat tradičními cestami – přes pobočky, makléře a on-line kanály. Cestovní pojištění poskytuje v novém pojetí a dává klientům svobodu pojištění kdykoliv ukončit. Pojištění od Directu je dostupné již jen prostřednictvím makléřů a také jednoduše přes internet nebo telefon. Pobočkovou síť budovanou od roku 2015 Pojišťovna Direct k 1.8.2022 zrušila.

Nahlásit chybu

Zprávy o Direct pojišťovna

15.7.2022

Direct pojišťovna od srpna 2022 ruší všechny pobočky!
Direct, který má zhruba 400 tisíc klientů bere velkou zpátečku v budování sítě poboček! Pojišťovna prohlásila, že identifikuje nárůst zájmu klientů řešit vše on-line. Proto zruší svých 7 postupně budovaných poboček a nabídne zákazníkům pouze obsluhu přes web, nebo aplikaci. Klienti přijdou od 1.8.2022 o pobočky v Brně, Českých Budějovicích, Liberci, Ostravě, Pardubicích, Plzni a Praze. Direct pojišťovna uvádí, že v souladu se svým názvem služby prodává pouze napřímo.

4.1.2021

U Direct pojišťovny má povinné ručení 400.000 vozidel.
Po pěti letech na trhu má pojišťovna Direct důvěru 400 tisíc lidí a stabilně roste. Zatímco počet registrovaných aut poklesnul o 2%, tak povinné ručení uDirect narostlo o 15%. Pojišťovna umožňuje okamžité vypovězení pojistných smluv a paradoxně díky tomu s ní klienti zůstávají. Direct má úspěch i v havarijním pojištění, když nabízí periodické zlevňování havarijka u klientů nevykazujích pojistné události. 

Dotazy v poradně k Direct pojišťovna

Povinné ručení a ztráta bonusu

27.3.2020 Pojištění
Dobrý den, dne 13.2. 2018 manžel prodal auto známé a druhý den ráno 14.2. 2018 jí auto odřel autobus. Ona ve stresu u nehody předložila manželovu zelenou kartu. Když to zjistila psala na Policii, že omylem předložila zelenou kartu majitele (mám kopie). My se tím nezaobírali. Ona dostala od České pojišťovny (pojišťovna autobusu) 9 828 Kč. A nyní problém. 18.11.2019 přišel dopis od naší pojišťovny Direct, že ukončili naši pojistnou událost a že jsme hradili pojistné ve výši 4 070 Kč. Kontaktovali jsme okamžitě tu známou a že jsme se dělili na 50%. Tedy její pojišťovna ČSOB uhradila 8 140 Kč a tu polovinu si vyžádala u naší pojišťovny Direct. Takže jsme ji zaplatili půlku pojistky. A včera tedy 26.3. 2020 jsme se dozvěděli, že manželovi sebrali bonusy za 36 měsíců a je vedený jako že on boural. Nikoho nezajímá že boural nový majitel podle kupní smlouvy. Mají na to právo? Je možnost to někde nechat prošetřit? Jsme z této situace už zoufalí když jsme nic nezavinili. Moc prosím o pomoc.  Dobrý den, problém je v zelené kartě, kterou jste pravděpodobně zapomněli v prodaném vozidle a kterou nový majitel použil u nehody. Je třeba vše s pojišťovnami vykomunikovat, doložit kupní smlouvu, správnou zelenou kartu nového majitele a čestné prohlášení nového majitele o omylem předložené špatné zelené kartě předchozího majitele vozidla u nehody. ZOBRAZIT CELÝ DOTAZ A ODPOVĚĎ

Články o Direct pojišťovna

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena