Banky.cz Bankovní poradna zdarma #1142, Dotaz v bankovní poradně

Problém s převodem na jiný účet? Zjistěte, co se děje s vašimi penězi

REKLAMA
9.12.2013

dobrý den, minulý týden jsem opakovaně zadávala příkaz k převodu na jiný účet, nepovedlo se. Vše je správně zadáno. Dnes jsem zadání zopakovala. Je u vás nějaký problém ? Peníze na účtu jsou. Ještě se mi to nestalo . Vždy bylo převedeno do 2dnů. Horálková

Dobrý den,

nejsme Vaše banka, ale pouze bankovně poradenský portál - o jakou se jedná banku?

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena