Dobrý den paní/pane ředitelko/řediteli, podle společnosti cbcb jsem dlužníkem GE Money. Vzhledem k tomu, že již dva roky nemám s GE Money žádné spojení Vás žádám o sjednání nápravy. Pokud si vzpomínám jednalo se o omyl pracovnice pobočky v Liberci, která mi provedla STORNO účtu i kontokorentu - DK a dokonce zůstatek mi převedla do jiné banky. Po nějaké době jsem byl zrušit další jiný účet a zjistil, že jsem účet nezrušil a nezaplatil debetní kartu. Vše jsem řádně dorovnal a zaplatil, šlo o chybu začínající pracovnice GE Money. Chybu Vaši zaměstnankyně jsem zjistil až nyní, když jsem žádal o úvěr. Tenkrát jsem netušil, že jsem byl zapsán do registru cbcb. Vše je možné dohledat u Vás na pobočce. Prosím Vás pane řediteli o sjednání okamžité nápravy, protože podnikám a nemám jinou možnost než požádat o překlenovací úvěr. Vzhledem k tomu, že trávím při svém zaměstnání většinu času v zahraničí, prosím o prověření a neprodlené STORNO v registru. Uvítám Váš dopis, že nic nedlužím GE Money a vše je v pořádku uzavřeno. Moje iniciály: XXX, roz. XXX, nar.: XXX, r.č.: XXX, dříve XXX, v současné době se jedná o novou korespondenční adresu XXX. Rozumím tomu, že tato forma není nejvhodnější, ale já skutečně nemohu v týdnu zajít na pobočku. Osobně mi nevadí, že dojde k prověření mojí osoby. Nechci se obracet na ombudsmana a podobně, věřím, že toto je jen nedopatření z doby, kdy jsem přišel o zaměstnání. Děkuji předem za pochopení a odpověď! S pozdravem XXX
Dobrý den,
patrně se jedná o omyl - nejsme GE Money Bank ani jiná banka, ale pouze poradenský portál - kontaktujte přímo GE Money Bank. Náprava chyby by měla být otázkou několika pracovních dní.
Při komunikaci po internetu buďte velmi opatrný na své osobní údaje (datum narození, adresa, rodné číslo) - údaje lze velmi snadno zneužít!
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Pokračování dotazu č. 23367: Dobrý den, daňový domicil jsem bance VÚB dodala. Musím úroky zdanit každý rok, i když jsem nic z účtu nevybírala, nebo až při výplatě úroků? Na internetu jsem četla, že příjmy z kapitálového majetku se zadní až při jejich výplatě. Je to pravda?
Dobrý den, mám dotaz. Jsem v insolvenci a zajímalo by mě, když jsem byl v dočasné pracovní neschopnosti, jestli se automaticky strhne srážka od CSSZ nebo zda musím částku která mi přijde na účet od ČSSZ vyfotit a zaslat správci který řekne, jakou částku mam poslat insolvenčnímu správci. Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat - už cca rok jsem v insolvenci a vše řádně splácím. Z platu se mi strhává částka a navíc mi rodina poskytuje dar be výši 6 500 Kč, abych na oddlužení dosáhl. Pokud by se nám narodilo dítě, tak se nezabavitelná částka zvýší? O jakou částku? A bude tím pádem potřeba zase navýšit dar?
Dobrý den, pane Budíne, chtěla bych Vás požádat o radu, jak dál postupovat v mé situaci investora do společnosti Luna Capitals s.r.o. Jsem bohužel jedna z těch, kdo se nechal nachytat a investovala jsem do této společnosti. Dnes už vím, že své finance nemám šanci získat zpět, ale jedná se mi o odstoupení od investiční smlouvy uzavřené touto společností. Bohužel se mi nedaří se s nimi spojit a investiční smlouvu vypovědět, nereagují záměrně. Mám velikou obavu do budoucna, abych se nedostala do finančních potíží ohledně založeného investičního účtu u této společnosti. Můžete mi prosím poradit, zda informovat orgány činné v trestním řízení nebo jak dál postupovat? Jsem bezradná a o to víc mne to mrzí, že nás bude asi mnohem víc, kteří se nechali takto oklamat.
Dobrý den, eshop mi nedodal zboží, tak jsem odstoupil od smlouvy (obchodník potvrdil storno objednávky), ale přes opakované urgence neposlal zpět peníze. Reklamoval jsem to u banky (bylo placeno visa kartou), banka otevřela reklamaci, ale obchodník nekomunikuje ani s bankou a ta zavřela reklamaci. Dá se dělat ještě něco jiného než čekat? Děkuji. Vyjádření banky: "Omlouváme se, ale protože doposud nemáme vyjádření obchodníka ohledně Vámi podané reklamace, jsme nuceni reklamaci prozatím ukončit, z důvodu zákonné lhůty ČR. Jakmile uvedené vyjádření obchodníka v rámci podaného chargebacku obdržíme , bude reklamační řízení obnoveno."
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Plánujete žádat o hypotéku? Nebo prodáváte či kupujete nemovitost, případně vás čeká dědické řízení? V těchto případech se pravděpodobně neobejdete bez odhadu ceny nemovitosti. Jak odhad probíhá, jaké faktory mají vliv na odhadní cenu a jaká jsou specifika bankovního odhadu nemovitosti?
V letošním roce banky častěji poskytují hyptéky s vyšším LTV.
S rostoucím počtem elektrokoloběžek, elektrokol, elektroaut a dalších vozidel na baterie se zvyšuje i počet krádeží a nehod. Jaké pojištění si sjednat?