Banky.cz Bankovní poradna zdarma #1286, Dotaz v bankovní poradně

Žádost o nápravu chyby ve záznamech GE Money - prosím o prověření a odstranění mého dluhu z registru

REKLAMA
8.3.2014

Dobrý den paní/pane ředitelko/řediteli, podle společnosti cbcb jsem dlužníkem GE Money. Vzhledem k tomu, že již dva roky nemám s GE Money žádné spojení Vás žádám o sjednání nápravy. Pokud si vzpomínám jednalo se o omyl pracovnice pobočky v Liberci, která mi provedla STORNO účtu i kontokorentu - DK a dokonce zůstatek mi převedla do jiné banky. Po nějaké době jsem byl zrušit další jiný účet a zjistil, že jsem účet nezrušil a nezaplatil debetní kartu. Vše jsem řádně dorovnal a zaplatil, šlo o chybu začínající pracovnice GE Money. Chybu Vaši zaměstnankyně jsem zjistil až nyní, když jsem žádal o úvěr. Tenkrát jsem netušil, že jsem byl zapsán do registru cbcb. Vše je možné dohledat u Vás na pobočce. Prosím Vás pane řediteli o sjednání okamžité nápravy, protože podnikám a nemám jinou možnost než požádat o překlenovací úvěr. Vzhledem k tomu, že trávím při svém zaměstnání většinu času v zahraničí, prosím o prověření a neprodlené STORNO v registru. Uvítám Váš dopis, že nic nedlužím GE Money a vše je v pořádku uzavřeno. Moje iniciály: XXX, roz. XXX, nar.: XXX, r.č.: XXX, dříve XXX, v současné době se jedná o novou korespondenční adresu XXX. Rozumím tomu, že tato forma není nejvhodnější, ale já skutečně nemohu v týdnu zajít na pobočku. Osobně mi nevadí, že dojde k prověření mojí osoby. Nechci se obracet na ombudsmana a podobně, věřím, že toto je jen nedopatření z doby, kdy jsem přišel o zaměstnání. Děkuji předem za pochopení a odpověď! S pozdravem XXX

Dobrý den,

patrně se jedná o omyl - nejsme GE Money Bank ani jiná banka, ale pouze poradenský portál - kontaktujte přímo GE Money Bank. Náprava chyby by měla být otázkou několika pracovních dní.

Při komunikaci po internetu buďte velmi opatrný na své osobní údaje (datum narození, adresa, rodné číslo) - údaje lze velmi snadno zneužít!

Petr JermářBanky.cz

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena