Banky.cz Bankovní poradna zdarma #682, Dotaz v bankovní poradně

Proč se na mém účtu nezobrazují pohyby od začátku roku, i když mám předplacenou platbu?

REKLAMA
25.2.2013

Dobrý den mám u vás penzijní pojištění.Chci se zeptat proč nejsou na mém učtu pohyhy od noveho roku zaznamenány i když předplatné na platbu mám?Aktualizace je k 31.12.2012.Změny nejsou provedeny každý měsíc?Děkuji a přeji pěkný den Kulová.

Dobrý den,

nejsme Váš penzijní fond ani banka, ale pouze poradenský portál. Pravděpodobně míníte Penzijní fond České spořitelny, která se s tímto problémem potýká a vysvětluje ho komplikacemi při přechodu na nový systém (v souvislosti se zaváděním nového doplňkového spoření v dalším pilíři, který přinesla penzijní reforma).

 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena