Banka mi nepomohla, Banka

REKLAMA
Běžný účet
17.12.2020 Banka

Dobrý den, dnes 17.12.2020 v 9.30 jsem zavolala na infolinku a byla tam paní. Paní nevěděla co odpovídat, hodně se ptala u paní vedoucí co ona má dělat, 1 hodinu jsme nevykomunikovali to, že ona nemůže mě najít v bance, kde jsem ne jenom jako fyzická osoba, ale jako zaměstnanec Elvia spol.s.r.o. Jsem 5 krát poprosila mě najít spolu se slovem PROSÍM, ale je to škoda. Nejde se přehlásit na nové online bankovnictví 3 dny a prosím nemám možnost na konec roku nechat zaměstnaní a byt na pobočce. Předem děkujeme.

Dobrý den, 

pokud Vám banka nepomohla po telefonu a váš požadavek nelze provést přes internetbanking, bude třeba se osobně dostavit na nejbližší pobočku.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena