Banky.cz Bankovní poradna zdarma Běžný účet #21715, Banka zrušila dětský účet

Česká spořitelna zrušila dětský účet a já nevím, proč. Jaký zákon jsem porušila?

REKLAMA
Běžný účet
10.7.2023 Běžný účet

Dobrý den, Česká spořitelna zrušila synovi dětský účet. I přestože tam chodily finance, alimenty či menší částky od příbuzných. Na dotaz proč zrušila účet mi bylo odpovězeno, že jsem porušila jakýsi zákon. Ale nikdo mi nebyl schopen odpovědět, jaký zákon sem porušila, obsah zákonu, kdy zákon vznikl a kdo ho vydal. Plná pusa o zákonu, ale odpovědi jsem se nedočkala. Prý si mám zavolat na infolinku. Šla jsem tedy na Českou poštu a požádala o založení dětského účtu pro mého syna tam. Ale paní za přepážkou se něco ukázalo na PC a sdělila mi, že to není možné. Odkázala mě na banku ČSOB. Já bych teda osobně chtěla vědět, jaký zákon jsem porušila. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

nemůžeme vědět, k čemu přesně jste účet používala a proč Vám banka dětský účet zrušila. Mohlo to být z následujících důvodů:

  • dětský účet používal dospělý (např. pro zasílání výplaty a jiné transakce)
  • dlužník v exekuci na dětský účet odkláněl peníze před věřiteli
  • účet sloužil k páchání trestné činnosti nebo k legalizaci výnosů z trestné činnosti (např. pokud jste účet propůjčila neznámým lidem k přeposílání peněz)
REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena