Jak vrátit nebo opravit platbu na soukromý účet u mBanky bez poslední nuly?

REKLAMA
Běžný účet
14.11.2021 Platba

Dobrý den, z FiO účtu jsem poslala platbu na soukromý účet u mBanky a zapomněla jsem napsat poslední nulu před lomítkem (např.111 222 - 333 444 555 0 = tu poslední nulu jsem nenapsala). Existuje u mBanky účet jen s 15 čísly (bez poslední nuly) a je možné platbu vrátit, nebo opravit číslo účtu adresáta?

Dobrý den,

účet může mít i méně než 16 číslic, tedy Vámi chybně zadaný účet existovat může. Vyčkejte 3 pracovní dny - pokud chybně zadaný účet neexistoval, platba se Vám vrátí zpět. V opačném případě kontaktujte svou banku, která vyzve majitele cílového účtu k navrácení peněz.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena