Co udělat, když jsem omylem poslal platbu na špatný bankovní účet?

REKLAMA
Běžný účet
23.4.2018 Platba
Dobrý den, omylem jsem poslala platbu, která patřila do České spořitelny (0800), s kódem Vaší banky (0100). Vrátí se platba jako neplatná (na č.ú. v KB neexistující) nebo mám něco podniknout? Děkuji. AH

Dobrý den,

jestli jste platbu odesílala dnes ráno, zkuste ji stornovat (peníze třeba ještě neopustily vaši banku). Jinak vyčkejte 4 pracovní dny od odeslání platby. Třeba budete mít štěstí, chybné číslo účtu u KB existovat nebude a peníze se Vám samy vrátí zpět. Pokud se Vám peníze nevrátí, informujte svoji banku, která oficiálně vyzve majitele chybně zadaného účtu k navrácení peněz. Pokud on peníze dobrovolně nevrátí, budete ho muset žalovat pro bezdůvodné obohacení se.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena