Dobrý den, mám prosím dotaz ohledně postupu pojišťovny při likvidaci pojistné události. 29.7. jsem měla na parkovišti malou nehodu, u které asistovala i Policie. Řízení policie bylo uzavřeno jako zavinění 50:50. Vše jsem okamžitě nahlásila na svou i pojišťovnu protistrany. Bohužel likvidátor v rámci "šetření času" chtěl zaslat fotografie poškození mého vozu. Z fotek do dvou dnů rozhodl o totální likvidaci, zároveň mi zaslal protokol, kde byla vypsaná výbava mého vozu, ale víc jak polovina věcí tam nebyla vypsaná a hned chtěl zaslat všechny doklady od vozu. S likvidací jsem nesouhlasila neboť je poškozený pravý přední blatník, pravé přední i zadní dveře. Za cca dva dny se mi ozval další člověk z pojišťovny, abychom zaslali rozpočet oprav, to jsme učinili 15.8., ale bohužel do dnešního dne žádná odezva a nevím jak dále postupovat. Když jsem sama kontaktovala pojišťovnu, byla jsem upozorněna abych raději nikoho neuháněla. Za případnou odpověď velice předem děkuji.
Dobrý den,
obvyklá reakční doba může být až 30 dnů, tedy pokud jste pojišťovně dodala vyžádané podklady 15/8, vyčkejte do 15/9. Nevím o jak staré auto se jednalo a jak byla vyčíslena škoda (nad 100 000 Kč, jestli byla přivolána Policie ČR?), ale pojišťovny Vám nemohou vyplatit více než zůstatkovou hodnotu vozidla (proto možná bylo rozhodnuto o totální likvidaci - resp. v této cenové relaci by bylo možné dohodnout opravu).
K havarijnímu pojištění je možné sjednat i připojištění GAP, v rámci kterého je možné v případě totálních škod vyplatit pojistné plnění v plné výši pořizovací ceny vozu. Doporučuji náš článek 7 největších mýtů a omylů, které kolují o havarijní pojištění.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, mám na Vás dotaz ohledně darování vozidla. OA je v majetku s.r.o. 10 let, plně odepsán - OA bude vyřazen do soukromého vlastnictví majitele, odvedeme DPH z ceny obvyklé. Následně chce majitel auto darovat rodičům, kde již nemáme ani jedna strana povinnosti co se týče daní, pokud OA neprodají do 1 roku. Bude to takto v pořádku? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, asi před třemi týdny jsem pod vlivem alkoholu poskytl cizí osobě přístup k mému účtu. Dnes jsem se na účet podíval a k mému údivu jsem zjistil, že si tam posílali peníze úplně neznámí lidé a účet mi byl zablokován s minusovým zůstatkem přes 200 000 Kč. Co mám dělat? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, žádáme si o hypotéku společně se ženou. Banka chce zpětně výpisy z účtu za 6 měsíců. Jsme hodnoceni jako bonitní s poměrně velkou rezervou, ale když si to procházím, tak krom pravidelné výplaty mi občas přijde nějaký freelancerský příspěvek přes PayPal - za ten půl rok jich bylo celkově asi 12 v hodnotě 500 - 9 000 korun. Může být tento příjem pro banku zásadní problém?
Dobrý den, mám v péči pravnuka v poručnické péči. Založili jsme mu stavební spoření, které bude během roku končit a přemýšlíme, kam peníze dále uložit do 18 let. Vnuk má svůj dětský účet u spořitelny, kde má nějakou menší částku k potřebě. Mysleli jsme mu založit dětský spořicí účet na jeho jméno třeba u spořitelny. Ale teď otázka - pokud tam bude mít peníze uloženy na jeho jméno a mně se něco stane, jak to bude s dědictvím těchto peněz? Mám ještě dospělé tři dcery. Zda jeho účet a nebo spořicí účet je pouze jeho a nespadá do dědictví? Děkuji moc za odpověď. Jaroslava
Dobrý den, v Raiffeisen bance mi vznikly neoprávněné internetové platby, a banka mi kartu zablokovala. Mohu se domáhat náhrady škody za blokaci karty (10 dní nemám kartu k dispozici)?
Při větších platbách (5 000+ Kč) nebyla spuštěna vícefaktorová autentifikace – není to náhodou porušením pravidel nebo smlouvy?
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Nižší cena, jenže zároveň velké riziko. To v sobě skrývají bouraná auta. Hrozí, že mají poškozené bezpečnostní prvky a při nehodě vás dostatečně neochrání. Jak ale bourané auto poznat? Pomůže vám například kontrola laku, prohlídka interiéru nebo testovací jízda. Víte, co všechno z nich můžete zjistit?
Nemocenská dávka je důležitým nástrojem sociálního zabezpečení, který pomáhá lidem překlenout období pracovní neschopnosti. Ať už jste zaměstnanec nebo osoba samostatně výdělečně činná (OSVČ), nemocenská zajišťuje finanční podporu v čase, kdy se nemůžete věnovat své práci. V tomto článku se dozvíte, kdo má na nemocenskou nárok, jaké jsou podmínky jejího získání, a co vše je s ní spojeno.
Jednodušší a pohodlnější. Takové je hlášení a správa dočasné pracovní neschopnosti pomocí eNeschopenky – tedy elektronické neschopenky. Zaměstnavatel se totiž o nemoci či úrazu zaměstnance dozví elektronicky od ČSSZ. Nepotřebuje tak žádné papírové dokumenty.