Jak vznikl dluh na účtu, který již léta nevedu v osobní evidenci? A jak učinit platnou výpověď?

REKLAMA
Běžný účet
3.10.2017 Běžný účet

Dobrý den, upřímně řečeno, už se ani nepamatuji, kdy jsem vypověděl svůj účet 18701534/0300, protože jste změnili podmínky vedené účtu /zpoplatnění/ oproti původní smlouvě. Včera mi však přišlo SMS upozornění, že jsem vaší bance cosi dlužen. Výpověď jsem podával na pobočce v Havlíčkově Brodě /Dolní ulice/. Ani nevím, zda tam ještě máte sídlo. Sdělte mi, prosím, jak mohl vzniknout dluh na účtu, který již léta nevedu v osobní evidenci, ani nepoužívám. A za druhé. Prosím o sdělení, jak tedy učinit výpověď, aby byla platná. Prostě účet u Vás nechci a mám takový nezřetelný pocit, že je mé právo mít účty kde chci já. Děkuji za odpověď  Bohumil 

Dobrý den,

patrně se jedná o omyl, nejsme ČSOB (vaše banka), ale poradenský portál. Běžný účet (stejně jako ostatní bankovní produkty) je nejlepší vypovídat osobně na pobočce a vždy si nechat vystavit potvrzení o zrušení produktu. Patrně se stala chyba na straně banky, kdy Vaše výpověď nebyla řádně přijata/zaevidována a běžný účet byl dále veden (a poplatky narůstaly). Máte-li potvrzení o zrušení účtu, doložte ho bance, která musí na základě tohoto dokumentu napravit svoji chybu (účet zrušit, poplatky anulovat). Nemáte-li toto potvrzení uschované, zkuste banku přesvědčit i bez něj (ale může to být výrazně obtížnější).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena