Pokračování dotazu č. 7448: Vážený pane Jermáři, pěkně děkuji za Vaši odpověď, musím bohužel konstatovat, že jste mi vůbec nepomohl. Nechápu proč má banka na svém portálu odkaz na Vaši "poradnu" a to takovým způsobem, že jste vlastně jediný kontakt na koho se obrátit, pokud chci řešit věc, která mi působí problém a při tom jsem na tento problém pojištěna a každý měsíc platím řádně pojistné. Ó díky za tyto služby. V oblasti financí a služeb s tím spojených jsem pracovala 20 let. Kdybych se ještě jednou narodila, chtěla bych se stát odborníkem na bankovnictví a finance a pracovat ve vaši organizaci. Ještě jednou díky, moc jste mi pomohl, ráda se o tuto zkušenost podělím v UniCredit až půjdu zrušit účet a všechny služby s ním spojené. Díky.
Dobrý den,
obávám se, že se jedná o omyl. Nejsme UniCredit Bank ani jejich technická podpora (nemáme s touto bankou nic společného). Jsme nezávislá finanční poradna a rádi Vám poradíme jak řešit exekuci, kde si vzít dobrou hypotéku, která banka má nejvyšší úrok na spoření či jak provádět levně platby do zahraničí. Ale těžko Vám můžeme pomoci s otázkou, jaké pojištění máte sjednané u UniCredit Bank, protože nejsme ani UniCredit Bank ani nevlastníme křišťálovou kouli.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, prosím, jakmile je uhrazena poslední splátka z insolvence, která byla na 5 let (60 splátek), tak další plat už bude automaticky vyplacen bez srážek? A je třeba o tom informovat mzdové oddělení nebo o tom vědí, že to je poslední splátka a další měsíc nemají nic už srážet? Děkuji
Přeji dobrý den, 11.3. se ukončilo přihlašování pohledávek a 3.4. 2024 mam schůzku z insolvenčním správcem. Zatím platím odměnu. Když se sejdu 3.4. 2024 s ins. správcem, kdy začnou normální srážky? A jak to probíhá s ins. správcem? Jsem nervózní. Děkuji za odpověď.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Kontokorent neboli povolené přečerpání, či povolený debet, je spotřebitelským úvěrem. Že jste to doposud nevěděli? Možná je víc věcí, které o kontokorentu netušíte, přestože ho možná i sem tam využijete. Jde o poměrně automatizovaný produkt, permanentní finanční rezervu, u které netřeba myslet na pravidelné splátky. A to je značnou výhodou. Jenže má i rizika a nevýhody, o kterých se vyplatí vědět.
Rozhodnutí financovat pořízení vlastního bydlení pomocí hypotečního úvěru předchází pečlivé počítání, vybírání nemovitosti, hledání jiných možných řešení. Když na něj ale dojde, pak každý doufá, že mu banka žádost schválí. Není tomu tak ale vždy, banka prověřuje celou řadu informací, pokud žadatel její podmínky nesplní, pak žádost zamítne. Víte, z jakých důvodů k tomu dochází nejčastěji?
Z nejnovějších průzkumů ze začátku roku 2024 vyplývá, že s investováním má zkušenosti 39 % Čechů. Jednou z možností, jak své peníze takřka bez starostí zhodnotit, je investiční platforma Portu. Tato platforma, která má aktuálně přes 200 000 uživatelů a spravuje 29 miliard korun, investorům umožňuje jednoduše zhodnotit finance dlouhodobě i krátkodobě. Jak Portu funguje a jaké má výhody a nevýhody?