Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #12559, Mám v registru žádosti o nebankovní půjčky

Mám v registru žádosti o nebankovní půjčky, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
21.1.2021 Půjčka

Dobrý den, před pár týdny jsem našel na internetu takový dotazník, kde si můžete spočítat splátky a výši půjčky. Dotazník jsem vyplnil, ale ihned se mi ozvalo asi 15 společnosti (typu: tetička, sms půjčka, viakredit apod.). S žádnou společností jsem nepodepsal smlouvu ani jakkoliv nevyužil jejich služby. Nedávno jsem si žádal u Monety o spotřebitelský úvěr, který mi byl zamítnut na základně špatných informaci z registru. V SOLUSU žádný záznam nemám, a v bankovním a nebankovnim registru klientských informaci mám záznam, ze jsem si žádal o minutové půjčky. Na základě těchto informaci mi banka nechce půjčit peníze, i když splňují všechny podmínky, a nemám žádný bankovní, ani nebankovní úvěr. Prosím Vás, jak dlouho bude záznam v registru? Dá se s tím něco dělat? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

o nebankovní půjčky jste požádal vyplněním dotazníku. Nesmíte takto lehkovážně sdělovat své osobní údaje všem online kalkulačkám a jiným webům. Nedokončené žádosti o půjčky zůstávají v registrech obvykle 3 měsíce.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena