Banka provedla platbu po technické chybě až po několika týdnech. Je to správné? Jaká je zákonná lhůta pro stržení plateb kartou a mají banky povinnost informovat klienty o takových situacích?

REKLAMA
Běžný účet
18.6.2020 Platba

Dobrý den, dne 26. 5.2020 jsem provedla kartou platbu, která mi byla stržena z účtu až 17. 6.2020. Volala jsem do své banky, kde mi sdelili, že se jednalo o technickou chybu. Postupovala banka takto správně? Mají nějakou zákonnou lhůtu, do kdy musí být platby kartou strženy z účtu a mají banky povinnost sami klienty informovat, pokud se něco takového stane, či nikoliv? Děkuji

Dobrý den,

přijde na to, kdo technickou chybu způsobil a co přesně se stalo (chyba mohla být i na straně obchodníka, který posílal bance data k platbě kartou). Bez znalosti detailů nemohu Váš případ posoudit.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena