Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #21513,Platba kartou za nákup

Platba kartou za nákup, Platba

REKLAMA
Běžný účet s bonusem 3 000 Kč
8.6.2023 Platba

Dobrý den, mám účet u ČSOB. Objednával jsem si nákup z Tesca, který jsem uhradil kartou. Několik hodin před příjezdem kurýra jsem volal do Tesca, že tam je zboží několikrát a že bych to chtěl změnit pouze na 2 ks. Tesco mi vyšlo vstříc. V dohodnutý čas přijel kurýr s nákupem a následně se neupravená částka hodila do blokace. Volal jsem do Tesca, že částka nesouhlasí s objednávkou. Paní mi sdělila, že až se za zaúčtuje, tak abych jim vyfotil odeslanou částku z IB a přeplatek že zašlou zpět. Samozřejmě jsem si na to nevzpomněl. Až včera jsem chtěl platit kartou v drogerii zboží a terminál u pokladny hlásí zamítnuto (3 min. předtím jsem platil kartou v trafice a platba v pořádku odešla). Podíval jsem se na účet a tam -20 Kč. Následně jsem se podíval do detailu. Zaúčtována je správná částka (ta upravená), ale stále mi visí v blokaci platba kartou u obchodníka Tesco s tou částkou neupravenou. Díky tomu jsem si musel vypůjčit peníze. Jak postupovat dál, aby z blokace ta částka zmizela? Chápu, pokud by byl zaúčtována, tak bych se obrátil na Tesco s požadavkem na vrácení druhé částky, ale jak s tímhle? Datum je tam uvedené 3.6. 2023. Snad sem to napsal srozumitelně. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

kontaktujte prosím Tesco a požádejte je o zrušení blokace. Chyba vznikla pravděpodobně na základě last minute změny v objednávce. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2024, všechna práva vyhrazena