Banky.cz Bankovní poradna zdarma Platba #22414, Poplatek za převod franků

Poplatek za převod franků, Platba

REKLAMA
Běžný účet
14.11.2023 Platba

Dobrý den, už jsem se ptal v obecné rovině a teď se ptám konkrétně, děkují předem za odbornou odpověď. Poslal jsem sumu švýcarských franků z mého osobního účtu v české Fio bance do mého osobního účtu ve švýcarských frankách v české Raiffeisen bance. Ve Fio bance si účtovaly poplatek za tu službu skoro 10 CHF nad tu moji sumu. Do Raiffeisen banky ale dorazila suma o 25 CHF méně! Ptal jsem se Reiffeisen banky o ty peníze, odpověděli mi, že žádné poplatky si neúčtovali. Ptal jsem se u Fio banky kam smizelo těch 25 CHF, neexistuje žádný zázam na co byly použity. Z Fio banky mi odpověděli, že to jsou nějaké peníze, které jsi možna odečetly nějaké korespondenční banky atd., ale nikde ani zmínka anebo řádek o tom není! Ptal jsem se u KB, ČSOB, České spořitelny a jiné české banky a dostal jsem odpověď, že existuje nepsaná dohoda mezi českými bankami, že když jsou převody ve CHF mezi českými bankami v Česku, se neúčtují žádné poplatky! Děkuji.

Dobrý den,

poplatek účtovaný korespondenčními bankami při tuzemské transakci je velmi nepravděpodobný (banky mají mezi sebou přímé spojení). Obvykle si banka odesílatele účtuje poplatek za odeslání platby (ve vašem případě Fio 10 CHF) a banka příjemce si účtuje poplatek za přijetí platby. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena