Banka mi duplicitně odúčtovala platby z běžného účtu - jak dlouho musím čekat na jejich vyřešení?

REKLAMA
Běžný účet
24.5.2022 Banka

Dobrý den, moje banka v důsledku jakési chyby odúčtovala 4 platby z běžného účtu duplicitně, do cílové banky dorazily jen jednou. Na chybu jsem upozornil před týdnem telefonicky hned dvakrát, po té znovu písemně. Banka pouze požádala o strpení a od té doby dělá mrtvého brouka. Jedná se o ztrátu částky 12 000 Kč. Je daný nějaký zákonný limit, do kdy takovouto chybu musí banka vyřešit? Moc děkuji za odpověď!

Dobrý den,

obecně má banka na vyřízení reklamace 30 dnů. Došlo-li k chybě, je třeba vše prošetřit a samozřejmě napravit. Nelze však očekávat, že banka vše stihne prošetřit v řádu dnů. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena