Běžný účet

Změna adresy pro zasílání výpisů z účtu, Běžný účet

Dobrý den, jsem klient Poštovní spořitelny a změnil jsem trvalé bydliště. Měsíční výpisy jsou mi doručovány na bývalou adresu. Nahlásil jsem to na poště, ale výpisy stále nedostávám na novou adresu. Děkuji
Josef U.
Před 8 hodinami

Dobrý den, doporučuji navštívit nejbližší pobočku ČSOB a požádat o změnu adresy pro zasílání výpisů tam. Případně přejděte na elektronické výpisy zasílané na email (mají stejnou platnost jako papírové výpisy zasílané poštou, jsou zdarma, není u nich riziko zneužití informací - papírový výpis spíše skončí v nepovolaných rukou).

Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz
Před 8 hodinami
Jak hodnotíte odpověď?

0x

0x