Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #17582,Ztratil jsem mobil
Banka

Ztratil jsem mobil, Banka

Dobrý den, pokud jsem ztratil mobil a následně druhý den jsem zablokoval banku v mobilu (konkrétně KB klíč) a zablokoval SIM kartu a následně za dva dny koupil nový mobil s novou SIM kartou ale se stejným číslem, tak se chci zeptat - mohu si už normálně odblokovat KB klíč? Nebo hlavně se chci zeptat, k čemu je konkrétně vázaný KB klíč? Předpokládám že k SIM kartě. A jestli každá SIM karta má jiné číslo, tak by mělo být vše v pořádku. Je to tak? Děkuji

Roman Ř. 9.4.2022

Dobrý den,

přesný postup doporučuji ověřit přímo s KB, ale obecně - pokud jste zablokoval párování mobilní aplikace se ztraceným telefonem, můžete si bez obav nainstalovat mobilní aplikaci na nový telefon. 

Petr Jermář
Petr Jermář, Hlavní analytik Banky.cz 9.4.2022
Jak hodnotíte odpověď?
0x
0x