Jednoduché zpracování mezd
Ať už máte jednoho zaměstnance nebo 100, vždy musíte řešit mzdovou agendu. Pokud máte zaměstnanců méně, zvládnete těch pár výplat spočítat jak se tak říká na koleni. S větším počtem zaměstnanců však přichází problém a na řadu přichází potřeba automatizace. Buď můžete složitě vymýšlet proces a nástroje interního personálního systému nebo se spolehnete na již hotové řešení, které vždy postupuje podle správné legislativy.
Zpracování mezd personálním systémem vám kompletně spočítá mzdu či plat zaměstnanců, zajistí výpočet srážek ze mzdy nebo zpracuje souběžné pracovní vztahy.
Elektronická komunikace s ČSSZ a pojišťovnami
Komunikace se Českou správou sociálního zabezpečení a zdravotními pojišťovnami dříve zabrala spoustu drahocenného času. Dnes už nemusí. Přes personální informační systém zvládnete hravě elektronickou komunikaci s ČSSZ, a to díky veřejnému rozhraní. Stejně tak můžete elektronicky, z pohodlí kancelářského křesla, komunikovat se všemi pojišťovnami ohledně zdravotního pojištění.
Alokace mzdových nákladů
Personální systém vám nesmírně pomůže v rozvrhování mzdových nákladů na zaměstnance. Vyhne se lidské chybě, takže vám v konečném důsledku ušetří i peníze. Systém vám pomůže s rozpočítáním ve všech možných eventualitách. Ať už váš pracovník pracuje na více pracovištích zároveň, pracuje za odpracovaný čas, zakázky nebo činnosti, systém všechno zvládne během chvilky.
Přemýšleli jste, jak rychle, efektivně a bezpečně předávat všechny důležité a tajné informace na jednom místě? Máme pro vás řešení, a tím je zaměstnanecký portál. Zaměstnanci budou mít všechny informace a aktuality na jednom místě, budou vědět o všech potřebných událostech a stejně tak i vy. Evidence dovolené, ohodnocení nebo vzdělávání už nebude problém, protože vše budete mít v jednom portále.
Personální evidence a management
Každá dobrá firma ví, že každý zaměstnanec je jiný a s každým je potřeba jednat jinak a o něčem jiném. Každý zaměstnanec má své potřeby. Personální systém vám pomůže s běžnými formalitami jako s vyplněním údajů pro pracovní smlouvu, osobní kartu a další dokumenty, stejně tak i s evidencí veškerých událostí zaměstnance. Lékařské prohlídky, narozeniny, výročí nástupu a další personální události již budete mít pod kontrolou. A zajistíte tak, že vám cenný zaměstnanec neupláchne.
Vývoj počtu podnikatelů bez zaměstnanců a malých a středních podniků (MSP) v letech 2015–2020 je charakterizován mírným soustavným růstem. V České republice v tomto období dokonce vzrostl jejich počet o 9,6 %, tedy na 1 248 763. Jak jim pomoci s financováním během krize?
Inflace bude mít podle ČNB i nadále sestupnou tendenci a protiinflační dluhopisy tak příjemně přifouknou rodinný rozpočet.
Inflace bude mít podle ČNB i nadále sestupnou tendenci a protiinflační dluhopisy tak příjemně přifouknou rodinný rozpočet.
Podnikové procesy jsou základním kamenem pro fungování úspěšné firmy a dosažení svých cílů. Malé a střední firmy začínají na ekonomických systémem, které zahrnují základní funkce od účetnictví po sklady či vedení pokladen. Časem však mohou narazit na limity systémů, které nedovolují firmě růst a dále se rozvíjet. Firmy se stávají neefektivní a jejich procesy se zpomalují. Tyto situace jsou signálem pro zapojení ERP systému do podniku.
Přepisování dokladů, kopírování objednávek z e-shopu nebo tvorba mezd. To jsou činnosti, které začínající podnikatele stojí spoustu času, a tím pádem i peněz. V článku vám představíme, jak OSVČ a firmy automatizují tyto činnosti pomocí moderních účetních programů.
KOMENTÁŘE k článku 5 situací, kdy personální systém ušetří vaší firmě peníze
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.