Správně nastavené investiční portfolio sníží riziko ztráty a zajistí stabilní příjem do rodinného rozpočtu.
Investování je cestou ke zlepšení finanční situace a dosažení dlouhodobých cílů, jako je důchodová jistota, vzdělání dětí nebo splnění životních snů. Pro správný a úspěšný přístup k investování je klíčové mít dobře strukturované investiční portfolio. Ukážeme vám, k čemu slouží a jak postupovat při jeho budování.
Investiční portfolio je soubor různých investičních aktiv, jako jsou akcie, dluhopisy, nemovitosti, komodity a další. Jeho hlavním cílem je dosáhnout rovnováhy mezi rizikem a výnosem. Existuje několik důvodů, proč je vhodné mít investiční portfolio:
Vybudování kvalitního a dlouhodobě úspěšného investičního portfolia není složité, ale vyžaduje pečlivý přístup a plánování.
Díky rozmanitosti aktiv a strategickému rozložení lze minimalizovat rizika a dosáhnout optimálního výnosu. Jednou z možných součástí investičního portfolia jsou firemní dluhopisy, které najdete např. na inzertním portálu Dluhopisomat. Nezapomeňte, že investování vyžaduje trpělivost, informované rozhodnutí a pravidelnou revizi portfolia podle vašich cílů a aktuálních tržních podmínek.
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
KOMENTÁŘE k článku Investiční portfolio: Klíč k diverzifikaci a finanční stabilitě
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.