Banky.cz Bankovní poradna zdarma #341, Dotaz v bankovní poradně

Kde jsou mé peníze? Pobočka tvrdí, že nic není a paní nebere telefon!

REKLAMA
11.8.2012

ano je to tak...a na jakékoliv pobočce tvrdí že nikde nic není.a peníze nejsou.a paní co to sjednávala tak nebere mobil...

pokračování dotazu č. 340:

Při rušení původní smlouvy musela být sepsána ve dvou vyhotoveních výpověď či jakýkoliv jiný dokument prokazující tento záměr, samozřejmě Vámi podepsaný. Na tomto dokumentu musí být specifikováno, kam peníze vlastně odešly (č. účtu). Vezměte tento dokument na pobočku, na základě kterého by Vám měli potvrdit, jak se sotiace skutečně má. Pokud peníze opravdu "nikde nebudou", doporučuji bezodkladně kontaktovat Policii a dohledový odbor České národní banky.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena