Bankomat nevydal hotovost, překročila jsem limit - jak postupovat?

REKLAMA
Běžný účet
12.12.2020 Běžný účet

Dobrý den, potřebuji poradit. Vybírala jsem vysoký obnos z bankomatu, zadala jsem vše co bylo potřeba a zadala výběr, bankomat neustále ukazoval "čekejte prosím". Trvalo to nějakou chvíli, tak jsem to ukončila stopkou, vyjela mi karta, ale žádná hotovost. Když jsem to zkusila znovu, už mi bankomat ukázal, že jsem překročila limit a na účtě nezbylo nic. Co s tím mohu dělat? Děkuji

Dobrý den,

pokud Vám bankomat nevydal hotovost a výběr byl stržen z účtu, podejte reklamaci. Banka vše přezkoumá a chybu napraví (připíše Vám peníze zpět na účet). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena