Dobrý den, včera jsem se pokusil provést internetovou platbu. Kdykoliv kdy jsem se o to pokusil napsalo mi to "platba neúspěšná prosím zkuste později". Zkusil jsem to takhle 4x za celý večera poté jsem se rozhodl podívat na svůj bankovní účet. 4x mi bylo strženo 1 200 korun z mého účtu a digitální produkt jsem neobdržel. Když jsem kontaktoval banku řekla, že peníze jsou v "bloku" a že by měly být volné až za týden anebo že mám kontaktovat obchodníka, aby to odblokoval rychleji. Obchodník řekl, že to je rozhodnutí banky. Chtěl bych se zeptat, jestli peníze opravdu přijdou zpátky do týdne (kdy blokace expiruje), když obchodník transakci zamítl. A jestli se to nedá nějakým způsobem zrychlit ? Děkuji.
Dobrý den,
při platbě kartou je nejprve provedena blokace peněz na účtu a peníze z účtu odcházejí k obchodníkovi až později. Peníze Vám tak z účtu fyzicky neodešly, jen tam máte tu blokaci (která momentálně snižuje Váš "disponibilní zůstatek" a v příštích dnech expiruje). Urychlit to bohužel nejde.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Dobrý den, mám 2 zaměstnání na plný úvazek. Růžový papír jsem podepsala pouze u jednoho zaměstnavatele. Přesto mi i ten druhý zaměstnavatel uplatnil slevu na poplatníka bez podepsaného růžového papíru a v přiznání daní mám teď výpočet, že musím doplatit 24 tis, které nemám, protože jsem s tím nepočítala. Výplatu dostáváme vždy za odpracované směny do ruky, takže nesouhlasí s výplatní páskou, kde nemáme vše přiznané. Poradíte co teď s tím? Děkuji
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Kontokorent neboli povolené přečerpání, či povolený debet, je spotřebitelským úvěrem. Že jste to doposud nevěděli? Možná je víc věcí, které o kontokorentu netušíte, přestože ho možná i sem tam využijete. Jde o poměrně automatizovaný produkt, permanentní finanční rezervu, u které netřeba myslet na pravidelné splátky. A to je značnou výhodou. Jenže má i rizika a nevýhody, o kterých se vyplatí vědět.
Rozhodnutí financovat pořízení vlastního bydlení pomocí hypotečního úvěru předchází pečlivé počítání, vybírání nemovitosti, hledání jiných možných řešení. Když na něj ale dojde, pak každý doufá, že mu banka žádost schválí. Není tomu tak ale vždy, banka prověřuje celou řadu informací, pokud žadatel její podmínky nesplní, pak žádost zamítne. Víte, z jakých důvodů k tomu dochází nejčastěji?
Z nejnovějších průzkumů ze začátku roku 2024 vyplývá, že s investováním má zkušenosti 39 % Čechů. Jednou z možností, jak své peníze takřka bez starostí zhodnotit, je investiční platforma Portu. Tato platforma, která má aktuálně přes 200 000 uživatelů a spravuje 29 miliard korun, investorům umožňuje jednoduše zhodnotit finance dlouhodobě i krátkodobě. Jak Portu funguje a jaké má výhody a nevýhody?