Omylem jsem poslala platbu na špatný účet - jak postupovat?

REKLAMA
Běžný účet
22.6.2017 Platba

Dobrý den, 14. 6. jsem omylem na účet Vaší banky poslala platbu 3155 Kč, která patří na účet Fio banky. Spletla jsem se a na místo 2010 jsem dal 2700 na účet 2700299065. Platba byla realizována z mého účtu XXX/5500 Prosím o radu a děkuji.

Dobrý den,

zkontrolujte si pohyby na účtu za poslední týden. Pokud cílový chybně zadaný účet neexistoval, peníze se Vám automaticky vrátily zpět. Pakliže onen účet existoval, bude třeba kontaktovat svou banku (Raiffeisenbank), která následně vyzve majitele účtu k navrácení peněz. Pokud on peníze dobrovolně nevrátí, bude třeba ho žalovat pro bezdůvodné obohacení se.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena