Pokračování dotazu č. 19192: Dobrý den, děkuji za informaci. Mohu poprosit jak s tímto dále nakládat, resp. jak s takovými zprávami dále pracovat, jak reagovat? Protože mi obdobné zprávy chodí i z jiných společností. Například u níže uvedené mám úvěr od července a obdržel jsem toto a navíc už volají i do mé práce. Pane xy, neevidujeme, abyste nám hlásil změnu zdroje příjmu nebo výši Vašeho příjmu a to je dle VOP Vaší povinností. Dle našich informací stále pracujete a máte příjem. Při žádosti o registraci a půjčku jste potvrdil a prohlásil, že neplánujete vstoupit do insolvence, že jste si vědom svých příjmů, výdajů a své schopnosti splácet úvěr. Proto nedoporučujeme dluh řešit přes insolvenci, vzhledem k tomu, že v takovém případě budeme nuceni stejně jako ostatní věřitelé předat Vaše jednání na prošetření na PČR, zda nejde o úvěrový podvod, zda jste nezamlčel nějaké informace a neudělal to schválně. Pouze Vás upozorňujeme na důsledky Vašeho jednání a věříme, že tomu chcete předejít. Pokud dnes nemáte na vyplacení celé dlužné částky 6 655 Kč, máte možnost dle VOP lhůtu prodloužit a to úhradou 1 155 Kč a budete mít dalších 30 dní na vyplacení dluhu. Nebo lze domluvit i splátkový kalendář a rozdělit dluh na 2 nebo 3 měsíce a postupně splatit. Dnes je nutné uhradit buď poplatek pro prodloužení, nebo pokud nemáte, nějakou menší částku. Může to být i 500-700 Kč pro snížení dluhu do ČSOB 3994444399/0300 a dohodneme se na doplacení zbytku.
Co dělat když nemohu platit?
Dobrý den,
doporučuji podobné zprávy ignorovat. Nebankovní společnost si evidentně neověřila vaši bonitu a půjčila Vám další peníze, přestože jste byl evidentně předlužen. Tímto svým jednáním porušila Zákon o spotřebitelském úvěru.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Pokračování dotazu č. 23367: Dobrý den, daňový domicil jsem bance VÚB dodala. Musím úroky zdanit každý rok, i když jsem nic z účtu nevybírala, nebo až při výplatě úroků? Na internetu jsem četla, že příjmy z kapitálového majetku se zadní až při jejich výplatě. Je to pravda?
Dobrý den, mám dotaz. Jsem v insolvenci a zajímalo by mě, když jsem byl v dočasné pracovní neschopnosti, jestli se automaticky strhne srážka od CSSZ nebo zda musím částku která mi přijde na účet od ČSSZ vyfotit a zaslat správci který řekne, jakou částku mam poslat insolvenčnímu správci. Děkuji
Dobrý den, chci se zeptat - už cca rok jsem v insolvenci a vše řádně splácím. Z platu se mi strhává částka a navíc mi rodina poskytuje dar be výši 6 500 Kč, abych na oddlužení dosáhl. Pokud by se nám narodilo dítě, tak se nezabavitelná částka zvýší? O jakou částku? A bude tím pádem potřeba zase navýšit dar?
Dobrý den, pane Budíne, chtěla bych Vás požádat o radu, jak dál postupovat v mé situaci investora do společnosti Luna Capitals s.r.o. Jsem bohužel jedna z těch, kdo se nechal nachytat a investovala jsem do této společnosti. Dnes už vím, že své finance nemám šanci získat zpět, ale jedná se mi o odstoupení od investiční smlouvy uzavřené touto společností. Bohužel se mi nedaří se s nimi spojit a investiční smlouvu vypovědět, nereagují záměrně. Mám velikou obavu do budoucna, abych se nedostala do finančních potíží ohledně založeného investičního účtu u této společnosti. Můžete mi prosím poradit, zda informovat orgány činné v trestním řízení nebo jak dál postupovat? Jsem bezradná a o to víc mne to mrzí, že nás bude asi mnohem víc, kteří se nechali takto oklamat.
Dobrý den, eshop mi nedodal zboží, tak jsem odstoupil od smlouvy (obchodník potvrdil storno objednávky), ale přes opakované urgence neposlal zpět peníze. Reklamoval jsem to u banky (bylo placeno visa kartou), banka otevřela reklamaci, ale obchodník nekomunikuje ani s bankou a ta zavřela reklamaci. Dá se dělat ještě něco jiného než čekat? Děkuji. Vyjádření banky: "Omlouváme se, ale protože doposud nemáme vyjádření obchodníka ohledně Vámi podané reklamace, jsme nuceni reklamaci prozatím ukončit, z důvodu zákonné lhůty ČR. Jakmile uvedené vyjádření obchodníka v rámci podaného chargebacku obdržíme , bude reklamační řízení obnoveno."
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Plánujete žádat o hypotéku? Nebo prodáváte či kupujete nemovitost, případně vás čeká dědické řízení? V těchto případech se pravděpodobně neobejdete bez odhadu ceny nemovitosti. Jak odhad probíhá, jaké faktory mají vliv na odhadní cenu a jaká jsou specifika bankovního odhadu nemovitosti?
V letošním roce banky častěji poskytují hyptéky s vyšším LTV.
S rostoucím počtem elektrokoloběžek, elektrokol, elektroaut a dalších vozidel na baterie se zvyšuje i počet krádeží a nehod. Jaké pojištění si sjednat?