Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #9397, Nebankovní půjčka a neplatnost úvěrové smlouvy

Nebankovní půjčka a neplatnost úvěrové smlouvy, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
25.3.2020 Půjčka

Pokračování dotazu č. 9383: To chapu - a kdy tak mam ucinit? Az po prezkumu nebo muzu zacit uz ted to resit? Nebo se mam domluvit se spravcem? Nezda se mi ze by byl pro. Mohu si zato sama, ale takove spolecnosti by nemely vubec mit licenci. Vyuzivaji lidi v nouzi, kde jim pujci aniz by mely.

Dobrý den,

žalobu pro neplatnost úvěrové smlouvy podejte co nejdříve (ideálně to mělo být dořešené před vstupem do insolvence - proto z toho není ins. správce nadšen). Ohledně půjčování peněz lidem v nouzi - neustále v naší bezplatné finanční poradně nabádáme klienty, aby si půjčovali pouze u bank s úrokem 4-7% a varujeme před vysokým RPSN v řádu i tisíců procent u nebankovních půjček. Když někomu peníze poskytovatel úvěrů nepůjčí, dotyčný si stěžuje a dožaduje se svého práva na úvěr (které samozřejmě neexistuje). Když už se klientovi peníze půjčí, část si opět stěžuje, že nestíhá splácet a jak to, že si jim někdo dovolil peníze půjčit. Není možné se zavděčit všem. Pro porušování zákona o spotřebitelském úvěru tu samozřejmě máme opravný prostředek v podobě žaloby na neplatnost úvěrové smlouvy. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena