Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #11571, Nebankovní půjčky a pokuty za nesplácení

Nebankovní půjčky a pokuty za nesplácení, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
26.10.2020 Půjčka

Dobrý den, mám podanou žádost o insolvenci, už jsem i na vývěsce a čekám na schválení soudem. Minulý týden mi začaly chodit domů dopisy od věřitelů, že se přihlašují do insolvence a zesplatňují mi úvěry. Mám i jednu nebankovní společnost, která na mě podala předžalobní upomínku a také mi zesplatnila úvěr. Dlužím jim 80 tisíc korun a poslali mi dopis, kde mi vyčíslili částky na náklady spojené s právním zastoupením plus nějaké doplňkové služby a chtějí po mně částku 196 tisíc korun. Prosím, oni mi takto mohou navýšit úvěr o 100 tisíc? A s tím se přihlásit do insolvence? Děkuji za odpověď

Dobrý den,

nebankovní poskytovatelé úvěrů mají často ve smluvních podmínkách extrémně vysoké až likvidační pokuty za nesplácení. Proto si rozumný člověk od takovýchto pochybných společností peníze nepůjčuje. 

Nyní je na insolvenčním správci, aby všechny přihlášené pohledávky přezkoumal a případně zamítl neoprávněné požadavky. Na příslušenství nad 100% hodnoty jistiny se pohlíží jako na podřízenou pohledávku (bude v rámci insolvence uspokojena až jako poslední). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena