Právnická osoba, Banka

REKLAMA
Běžný účet
9.11.2017 Banka

Dobrý den, uhradila jsem na účet u HELLO BANK! částku se špatným VS. Nyní mám problém s opravou VS. Chtějí po mě žádost s podpisem majitele firmy. Podle mě, když nemohou identifikovat platbu, tak by ji měli vrátit na účet odkud přišla, a nebo na základě mé žádosti VS opravit. Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

pokud jednáte za právnickou osobu (PO), pak je k jakékoliv interakci s bankou nutné doložit, že Vy máte právní nárok v této věci zastupovat dotčenou PO. Jste-li jednatelem zapsaným v obchodním rejstříku, v bance stačí předložit OP. Pokud jednatelem nejste, pak je třeba doložit onen "podpis jednatele/majitele", resp. plnou moc.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena