Dobry den, kde si mohu stezovat na banku? Dne 30.10. 2019 jsem vkladala pres 40 000 Kc na svuj ucet v mBank do bankomatu za pomoci pracovnice mBank. Jeste pred vlozenim penez jsem se zeptala, jestli bankomat funguje. Dve slecny rekly, ze ano, ale ta jedna priznala, ze den predtim byl taky nejaky problem s bankomatem. Jedna mi nabidla pomoc a sla se mnou k bankomatu. Mela jsem v ruce vice penez v obalce, tak jsem z ni odebrala cast, tu jsem vlozila do bankomatu, ale vrchni 1 000 Kc byla trochu nakrivo, tak jsem ji chtela ja nebo ta pracovnice banky narovnat, ale bankomat nahle penize sebral a napsal, ze je ma transakce zablokovana! Ptala jsem se, co mam delat a kolegyne z banky mi rekla, ze si mam sama zavolat na mLinku banky. Zacala jsem nadavat, ze oni jsou snad povinni tohle vyresit, ze bankomat neni muj. Pak tam prisli jeste dva panove a ten jeden mi arogantne sdelil, ze bankomat funguje, ze mi to muze predvest a vlozil tam 200 Kc. Taky mi sdelil, ze si mam ja sama zavolat do banky. Tak jsem odesla s nadavanim domu a ihned volala do banky. Pri zavolani do banky tam maji nastaveny automat, mele neco o pujckach, to me nezajima, a potom ze pokud jsem jejich klientem zvolte cislo. To jsem udelala, pak to chtelo dalsi cisla, trikrat jsem to zkusila, ale bez uspechu. Tak jsem zvolila, ze nejsem jejich klientem, ale opet bez pomoci. Byla jsem zoufala, co mam delat, provolala jsem 200 Kc, bez uspechu, tak jsem chtela jejich email, ze jim napisu stiznost. To jsem udelala, a doufala, ze se mi nekdo ozve. Opet nikdo! Tak jsem znovu volala do mBank, konecne tam byl nekdo normalni a rekl mi, ze se mnou sepise reklamaci. To taky udelal po telefonu za 38 min a stalo me to dalsi 100 Kc. Z banky mi jen napsali, ze se ma zalezitost resi a muze to trvat az 35 dnu! To snad ne! Banka prece nemuze me penize takhle blokovat! Poradte mi, kde si mohu na postup teto internetove mBank stezovat! Penize jsem vkladala 30.12. 2019 v 10.07 hod ve Frydku, Na Prikope 3727 a dopud je nemam, ani potvrzeni o vlozene castce! Dekuji
Dobrý den,
dle Vámi popsané situace výše k žádnému pochybení na straně banky nedošlo. Naopak všichni postupovali přesně tak jak měli. Při problému s bankomatem, kdy je z účtu odečteno/přičteno více/méně peněz než kolik jste skutečně vybrala/vložila (nebo se transakce zaúčtovala dvakrát, zapomněla jste peníze z bankomatu vybrat, atd.) si musíte podat reklamaci. Banka reklamaci prošetří (to může trvat i 30-60 dnů, neboť banka kontroluje technické záznamy z bankomatu) a v případě oprávněnosti reklamace provede korekci zůstatku na účtu (peníze připíše). Pracovník pobočky toto s Vámi na místě v žádném případě řešit nemůže (nemůže rozebrat bankomat a začít prozkoumávat technické záznamy a stav stroje). Reklamaci lze sepsat po telefonu v řádu minut, určitě není nutné provolávat hodiny. Nicméně voláte-li více a častěji, doporučuji si sjednat neomezený tarif, který s trochou šikovného vyjednávání seženete i za 400 Kč.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
Vážení, jsem bratr zemřelého. V závěti bratr určil 5 dědiců včetně mne (kromě mne jsou další právnické osoby), kteří dědí stejným dílem. Bratr měl účty u různých bank. Jak by mělo znít usnesení notáře, abychom např. nemuseli všichni společně obejít všechny banky, kde měl bratr účet? Je možné, aby v usnesení bylo: dědic xy, banka ta a ta, konkrétní částka? Tj. aby dědic xy přišel s usnesením a banka mu vyplatila konkrétní částku? Existuje jednoduché řešení? Děkuji!
Dobrý den, mám dotaz. Mám dva úvěry, neúčelový 750 000 Kč a účelový 230 000 Kč. Neúčelový s úrokem 9,99%, RPSN 10,62%, účelový s úrokem 8,45% a RPSN 11,66%. Účelový má měsíční splátku 5 440 Kč, neúčelový 10 422 Kč. Momentálně mám k dispozici 300 000 Kč. Do jakého úvěru bych měl částku nasypat? Není cíl si snížit splátky, nýbrž být co nejdříve bez dluhů.
Dobrý den, insolvenci jsem ukončila v roce 2021. Byla doplaceno a o půl roku dříve, vzhledem k dobrým příjmům byla splacena na 100%. Minulý rok v létě jsem byla na 3 měsíční PN a bohužel jsem se ocitla ve finanční tísni a dostala jsem se znovu do bludného kruhu. Je možné zažádat znovu o oddlužení? Díky za radu.
Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.
Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.
Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.
České banky nezapomínají ani na děti. V jejich nabídce najdete dětské účty i platební karty. Kdy začít přemýšlet o založení těchto finančních produktů, které banky je nabízí, jaké jsou jejich podmínky a podle čeho vybírat?
Rozhodování o tom, kam investovat peníze, je důležitou součástí správy osobních financí a může otevřít cestu k finančnímu zabezpečení a růstu majetku.
Zdědili jste nemovitost a už teď se děsíte toho, jak vysokou dědickou daň zaplatíte? Dobrou zprávou je, že už před několika lety došlo ke zrušení dědické daně. I přesto je však třeba počítat s určitými náklady. Pojďme se společně podívat na to, jak to bylo dříve s dědickou daní i na to, jakým nákladům se nevyhnete.