Banky.cz Bankovní poradna zdarma Banka #6197, Smart Banka od Moneta Money Bank

Smart Banka od Moneta Money Bank, Banka

REKLAMA
Běžný účet
12.3.2019 Banka

Dobrý den, prosím Vás, u Monety při převodu peněz mezi vlastním účtem tj. z kreditní karty je nový požadavek označeny červenou linkou ať zadám měnu pro platbu a to v řádku, kde je uvedena částka avšak nic nelze označit jinak neboť mi klávesnice nabízí pouze číslice nikoliv písmena. Děkuji za odpověď

Dobrý den,

doporučuji kontaktovat technickou podporu Moneta Money Bank, kde Vám s tímto problémem určitě pomohou. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena