Problém s odesláním platby na špatný účet - Co dělat a kam se obrátit?

REKLAMA
Běžný účet
22.3.2019 Platba

Dobrý den, posílala jsem ve středu 20.3. 2019 na účet peníze, které dlužil můj syn! První platba odešla v pořádku, ale druhá mi nešla odeslat na účet xxx/0710 a odešla na účet xxx/0710. Mám to nějak řešit nebo někam zavolat? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

věc určitě řešte a to s tím, komu Váš syn dluží peníze. Příjemce peněz musí příchozí platbu správně identifikovat (zejména pokud jste dlužné peníze poslala na jiný účet než jste měla).

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena