Nepříjemnosti se zrušením účtu a nekompetentností pracovníků - žádám o nápravu a odškodnění

REKLAMA
Běžný účet
6.9.2018 Běžný účet

Dobrý den, mám nápad, aby vaše pracovnice spořitelny pracovaly tak, jak mají a abych nemusela stále něco honit jenom proto, že jsem chtěla zrušit účet XXX/0300. Dne 28. června 2018 jsem navštívila vaši pobočku v Kroměříži (14 km) na poště a zrušila účet, na což mám doklad. Protože se nic nedělo, volala jsem na vaši linku, kde zjistili, že nic zrušené nebylo a následně navštívila vaši pobočku ve Vyškově 28.8.18 - cca 30 km. Nikde zrušení účtu nebylo. Když už to vypadalo, že se to vyřeší, přišlo mi vyúčtování, že ještě v červenci a srpnu mi byly strhávány bůhví za co peníze. Jsem hrozně naštvaná, že kvůli někomu mám stálé problémy a už na to nemám nervy. V mých 72 letech bych si zasloužila klidný život a ne řešit něčí - slušně řečeno - nekompetentnost. Navíc nevím, kdo mi uhradí zbytečné cestování, což s mým důchodem 11 001 Kč je taky zátěž. Žádám tedy o okamžitou nápravu, vrácení peněz na můj účet a zaplacení cestování, jinak se obrátím na kontrolní orgány! Odmítám ale znovu kamkoliv jezdit!

Dobrý den,

nejsme vaše banka, ale poradenský portál. Žádost o nápravu a případnou náhradu škod směřujte přímo na Poštovní spořitelnu (doporučeným dopisem na centrálu s přiloženou kopií potvrzení o zrušení účtu). Nemálo návštěvníků naší bezplatné finanční poradny si ztěžuje na velmi špatnou kvalitu poskytovaných služeb Poštovní spořitelnou na pobočkách pošt. K tomu bych snad jen dodal, že pošta není banka. Maso také chodíte kupovat k řezníkovi a ne do pekařství. Nemůžete očekávat špičkové bankovní služby od někoho, kdo se primárně zabývá listovními službami (a navíc to prokládá prodejem losů a omalovánek). 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena