Dobrý den, potřebuji spojit s pracovníkem, který mi poradí ohledně smlouvy pojištění majetku, kterou mám založenou u České pojišťovny č. 18108245-12. Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den,
vyplňte prosím poptávku zde v sekci pojištění (stačí uvést jméno a telefon) a naši specialisté se Vám obratem ozvou a vše s Vámi proberou.
Dobrý den, v červenci jsem omylem odeslal na účet č. 7755-77628031/0710 částku 631 Kč určenou por Českou Pojišťovnu jako pojištění majetku. Omylem jsem to poslal na účet daň z bytu. Prosím o vrácení na můj účet odesílatele v České spořitelně.
Dobrý den,
pro vrácení chybně zaslaných peněz je třeba kontaktovat Finanční úřad pro hl. m. Prahu, který je majitelem Vámi uvedeného účtu. Banky nemohou platby stornovat či komukoliv sahat na jeho peníze na účtu (nemají jak ověřit oprávněnost Vašeho požadavku).
Dobrý den, platím si již přes rok pojištění v případě pracovní neschopnosti u BNP Paribas. Od června 2017 jsem byla po operaci 3 měsíce na neschopence, ale zaplaceny mi byly pouze 2. Ve smlouvě je uvedeno, že klienti mají nárok na vyplacení až od 31. dne neschopnosti, což je nehorázné, neboť platí pojištění i za tento měsíc, který není uznán. Kam jdou tyto peníze? Všude jinde ale platí, že jste pojištěn od 1.dne, což je i logické. Takže lidé si platí pojištění (u BNP) a když marodí pouze první měsíc, a to je většina, nedostanou ani korunu? To je přeci protiprávní a podvod. Chci se obrátit na ombudsmanku. Poraďte mi prosím, jak se bránit. Předem moc děkuji za odpověď.
Dobrý den,
tomuto se říká spoluúčast a v pojišťovnictví jde o zcela běžný prvek. U pojištění proti nemoci či pracovní neschopnosti je téměř vždy sjednána spoluúčast ve formě karenční lhůty (nejčastěji 5-30 dnů), po kterou pojištěnému nenáleží pojistné plnění. Stejně tak u pojištění majetku, havarijního pojištění, atd. - opět se sjednává spoluúčast (běžně pár tisíc korun). Např. při spoluúčasti 5 000 Kč pojišťovny neplatí škody do 5 000 Kč. Cílem spoluúčasti je vyloučení drobných pojistných událostí, jejichž likvidace by stála více než samotná škoda. Klient si vždy výši spoluúčasti může zvolit - čím vyšší spoluúčast, tím levnější pojistné.
Spoluúčast lze sjednat formou excedentní (od škody se vždy odečítá předem sjednaná částka či počet dní) či integrální (pokud škoda sjednanou částku či počet dní přesáhne, platí pojišťovna vše již od prvního dne).
Ve Vašem případě prostor pro stížnost nevidím. Jak sama píšete, pojišťovna dodržela přesně to, co jste si s ní domluvila ve smluvních podmínkách. Pokud se smluvními podmínkami nesouhlasíte (nelíbí se Vám příliš dlouhá karenční lhůta), můžete si s pojišťovnou dohodnout kratší lhůtu (pojistné ale bude dražší) či přejít ke konkurenci - na trhu je několik desítek pojišťoven.
Doporučuji naše články Orientujte se v pojištění 1 a Orientujte se v pojištění 2.
…akticky veškeré škody způsobené počasím, vandaly nebo například zloději. Rozdíly mezi pojištěním domácnosti anemovitosti Obě zmíněné součásti pojištění majetku seale liší tím, copřesně chrání. Pojištění domácnosti vám zaplatí škody, které vzniknou navybavení vašeho domu čibytu. Ať u…
…, bude pojištění zbytečně drahé. Pojišťovna vám přitom vyplatí maximálně částku, která odpovídá skutečné škodě. Ještě horší je podpojištění – pojištění majetku namenší částku, než jejeho hodnota. Vtakovém případě dostanete méně peněz, než jaká ješkoda. Poskytovatel navíc může plnění…
…ody, se kterými se (bohužel) můžete běžně setkat. A které bývají velmi vysoké. Naštěstí existuje jednoduchý způsob, jak je řešit – jmenuje se pojištění majetku. Právě pojištění majetku vám zmíněné škody nahradí. Zajistí vám totiž prostředky naopravu střechy, nákup nábytku nebo napří…