Pokračování dotazu č. 14472: Dobrý den, ještě se omlouvám, že se vracím k předchozímu dotazu. Jen mě zajímá, že i když si uvědomuji, že jsem nedopatřením zpřístupnila údaje útočníkovi, neměla jsem možnost to poznat, když zprava přišla od čísla banky mezi ostatní sms od banky a stránky byly n…
Dobry den, bylo zneužito moje internetové bankovnictví na základě SMS, která mi přišla z oficiálního čísla banky (banka nevydala žádné oficiální upozornění na to, že SMS chodí z jejího čísla a je podvodná). Před kliknutím jsem se pokusila banku opakovaně kontaktovat prostřednictvím linky 24/…
Dobrý den, v telefonu se mi objevuje, že musím zadat jiné heslo, pokud chci do účtu - Smart Banking. Mohu to udělat, je to opravdu požadavek banky?Děkuji
Pokračování dotazu č. 13999: Děkujeme za odpověď. S ohledem na to, že banka s námi zatím nekomunikuje, trpíme obavou, zda nejde o nějaký vstup hackera do bankovnictví. Máte zkušenost s tím, že by tento hacker mohl sám o sobě fyzicky vymazat účet z IB a účet takto zrušit? Platby byly podmíně…
Dobrý den, neustále mi chodí spam z Raiffeisenbanky "upozornění chyba platby" a já nic neplatím. U RB jsem měla účet někdy před 10 lety a ten jsem zrušila. Nevím, na koho se obrátit, ale už mě to začíná obtěžovat. Trvá to několik týdnů asi 3x do týdne. Já ty spamy neotvírám, nevím , jestli t…
Dobrý den, v lednu mi napadli můj účet hackeři a vybrali z něho 653 000 Kč. Napadení jsme nahlásila u RB banky a ta reklamaci zamítla. Spor řeším s finančním arbitrem. vše bylo ohlášeno na Policii. Pachatel je odhalen, jedná se gang, který stojí za celým hackerským útokem. Jaké mám šance, že…
Dobrý den, přeposílám mail, který mi byl 26. 3. odeslán na můj mail:Váš ČSOB účet byl z bezpečnostních důvodů dočasně zablokován.Náš bezpečnostní systém detekoval podezřelé pokusy o přihlášení z neznámého zařízení. Vaše konto bylo dočasně znepřístupněno.Pro odblokování Vašeho účtu navštivte …
Dobrý den, dnes jsem dostal takovýto email.Je to zasláno skutečně z RB?Díky za odpověď.Vážený zákazníku,Platba byla na váš úcet zverejnena dne 05/02/2021. K uvolnení platby na váš úcet je však nutné overení.Zacnete kliknutím a prihlášením do svého úctu zde.Jsme pripraveni vám sloužit lépe.S …
Dobrý den, jsem obětí phishingového útoku na moje konto, přišel jsem o všechny životní úspory. Vše jsem osobně nahlásil bance, Policii a následně sepsal o tom protokol na kriminální policii. Několikrát jsem navštívil banku od doby kdy se to stalo (23.10. 2020), ale nedostal jsem odpověď na …
Už 2x mi přišel e-mail s tímto textem. Předpokládám, že se jedná o podvod, který přišel i jiným zákazníkům. Myslím, že byste o tom měli vědět.FIO bankaNáš systém vás informuje, že máte problém s vaším účtem.Informace byly požadovány z tohoto důvodu:Toto je poslední připomenutí přihlášení do …
Dobrý den, před půl hodinou tedy v 19,15 jsem obdržel SMS zprávu, že bylo mé mKonto z bezpečnostních důvodů zablokováno a pro odblokování mám navštívit https://mbank-cz.pw a zodpovědět několik bezpečnostních otázek... jak je to možné, když u vás žádné konto ani účet nemám?…