Dobrý den, omylem jsem poslala platbu za UPC 21.9.2016 na jejich starý, údajně dnes už neexistující účet u Vaší banky, konkrétně účet 247273/5400. Penize se dodnes nevrátily. Jak mám postupovat?
Dobrý den,
nejsme Royal Bank of Scotland ani jiná banka, ale poradenský portál. Pakliže se peníze automaticky nevrátily, účet doposud stále existuje. Doporučuji kontaktovat UPC a domluvit se s nimi na řešení (pravděpodobně budou akceptovat výjimečně platbu na tento účet - pokud ne, vrátí Vám peníze a Vy je přepošlete na správný účet).
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať resp. poradiť. Manžel má účet v Era ČSOB - a minuly mesiac ( oktober) t.j. vo výpise mu prišla ponuka, na zmenu banky do Royal BS. Nevšimli sme si, že sme mali napísať písomnú žiadosť do 6.12.2015 , ak s tým nesúhlasíme. Takže manžel má teraz peniaze na ich účte a nemôžeme sa k nim dostať.Mohli by ste mi prosím nejako pomôcť alebo poradiť čo máme robiť. Ako si ma manžel vybrať peniaze z ich účtu. Ďakujem za akúkoľvek radu, pekný den.
Dobrý den,
to se mi nějak nezdá, Royal Bank of Scotland v ČR retailový trh nikdy neměla a navíc se tato banka rozhodla své aktivity v ČR ukončit. Naopak skupina ČSOB provozující ERA by v případě odprodeje kmene klientů spíše klienty převedla do ČSOB. Ale ani ERA trh neopouští, tedy to nedává smysl.
Je ten výpis skutečně pravý, nejedná se o nějaký podvod?
Dobry den, mam ucet u RBS a potreboval bych zmenit limit pro platbu presinternet ale ve svem uctu to nemuzu najit. Da se to udelat v uctu nebo musim do banky ? Dekuji
Dobrý den,
osobní zkušenost s Royal Bank of Scotland (RBS) nemám, ale je pravdou, že část bank tuto triviální operaci stále v internetbankingu zakomponovanou nemá. Zkuste infolinku RBS - třeba to půjde po telefonu a snad nebude muset osobně na pobočku.
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat. Můj syn poslal v prosinci na UPC částku 980,-Kč. Jenže napsal na číslo účtu 7 místo 2. Tudíž tato částka přišla na jiný účet v Royal bank of Scotland. Tato banka není v našem městě. Jak můj syn zjistí komu tuto sumu poslal. Děkuji za radu.
Dobrý den,
je třeba kontaktovat svou banku, ze které peníze poslal a oznámit chybně odeslanou platbu. Následně se sama jeho banka spojí s protistranou a požádá o vrácení platby. Některé banky mohou mít tento úkon zpoplatněn.