Banky.cz Bankovní poradna zdarma Půjčka #10965, Neplatná smlouva a nebankovní půjčka

Neplatná smlouva a nebankovní půjčka, Půjčka

REKLAMA
Nejlevnější půjčka od Zonky
13.8.2020 Půjčka

Dobrý den, dne 4.4. 2017 jsem si půjčil od společnosti Profi Credit částku 30 000 Kč. Druhý měsíc jsem měl z finančních důvodů problém zaplatit splátku a další měsíc mi přišlo, že mám zaplatit 84 000 Kč. Jelikož to pro mě bylo absolutně nesplnitelné, odletěl jsem do Irska za lepší prací. Bohužel jsem tam zůstal déle než jsem čekal a přestal řešit tenhle dluh. Teď bych chtěl dát vše do pořádku a ve výpisu CEE jsem zjistil, že je na mě nařízená exekuce na 120 000 Kč. Četl jsem hodně článků a navštívil webové stránky zabývajících se neplatnými rozhodčími smlouvami právě od Profi Creditu a tím pádem i protiprávně uvalenou exekuci. Chtěl bych se tedy zeptat, jestli je i pro mě možné (v případě, že je má smlouva neplatná), řešit to tímto způsobem a napadnout smlouvu i po 3 letech a po tom, co už je na mě vydán příkaz k provedení exekuce. Děkuji za odpověď .

Dobrý den,

byl-li porušen zákon o spotřebitelském úvěru (např. poskytovatel úvěru dostatečně neprověřil vaši bonitu, atd.), požádejte soud o zrušení úvěrové smlouvy. To můžete učinit i takto se zpožděním po 3 letech a zahájené exekuci. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena