Banky.cz Bankovní poradna zdarma Osobní a rodinné finance #21895, Poskytovatel služby v zahraničí se mnou nekomunikuje

Poskytovatel služby v zahraničí se mnou nekomunikuje, Osobní a rodinné finance

REKLAMA
Běžný účet

Pokračování dotazu č. 21891: Dobrý den, volám na need help +44 0 2033222585 již 14 dní. Jen operátor kde jsem nahlásila problém a stále se nic neděje. Platím paušál a karta mi už 2 měsíce nejde.

Dobrý den,

děkuji za doplnění dotazu. Není-li možné ukončení služby/produktu standardní cestou, přestaňte za službu/produkt platit. Doporučuji využívat služeb tuzemských bank, kde jste chráněna českou legislativou na ochranu spotřebitele s dobrou vymahatelností práva. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena