Banky.cz Bankovní poradna zdarma Osobní a rodinné finance #15626, S kým řešit reklamaci vyúčtování za mobil?

S kým řešit reklamaci vyúčtování za mobil?, Osobní a rodinné finance

REKLAMA
Běžný účet

Dobrý den, objednal jsem si z webu předplacenou SIM kartu. O půl roku později když jsem ji aktivoval vložením do mobilu tak teď po měsíci (po aktivaci SIM) mi na mail přišlo vyúčtování za daný měsíc. Jak je to možné, jak situaci řešit? Díky

Dobrý den,

reklamace vyúčtování se řeší s dodavatelem služeb. Kontaktujte operátora, který Vám poskytuje služby.

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena