Banky.cz Bankovní poradna zdarma Podvod #10705, Vysoký poplatek předem za nebankovní půjčku

Vysoký poplatek předem za nebankovní půjčku, Podvod

REKLAMA
Běžný účet
16.7.2020 Podvod

Dobrý den, chtěl jsem si vzít půjčku, ale nejdříve jsem musel zaplatit 12 000 Kč poplatek, což jsem zaslal na účet. Hned jak jim to přišlo, zaslali mi smlouvu, kterou jsem podepsal a hned jim ji poslal zpátky přes email s tím, že ve smlouvě je psáno, že půjčka bude vyplacena investorem do 20 dnů. Už je to 22. den a půjčka žádná nepřišla. Co mám teď dělat? Mám podat trestní oznámení? Děkuji za odpověď.

Dobrý den,

jedná se o klasický podvod, kdy Vám někdo slíbí půjčku, práci či cokoliv jiného za vysoký poplatek placený předem, peníze od Vás vybere, ale slíbenou službu neposkytne. Na pachatele podejte trestní oznámení a pro příště si pamatujte:

1) Za sjednání půjčky dnes poplatky účtuje málokdo (a už vůbec ne předem a v této výši).

2) Na půjčování peněz máme přes 30 bank (nikdy si nepůjčujte peníze u takto nesolventních nebankovních poskytovatelů půjček). Ani po podaném trestním oznámení totiž není šance na vrácení peněz velká. Podvodník se bude bránit, že vaši žádost důkladně za poplatek posoudit a zhodnotil, že nejste dostatečně bonitní, a proto Vám půjčku nemohl poskytnout. 

REKLAMA
Jak hodnotíte odpověď?

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Nejpopulárnější dotazy

Kupující chce poslat peníze přes moneygram

27.4.2024 Podvod

Dobrý den, mám dotaz. Bude to delší, tak se omlouvám, ale zkrátím to. Prodávám kroj a s pánem který reagoval na můj inzerát, budeme mu říkat pan X, jsme se domluvili na platbě přes PayPal, který jsem si k vůli tomu založila. Pánovi jsem předala veškeré informace k platbě a adresu. Jasně bylo domluveno, jakmile mi přijde platba za kroj 12 000 Kč, tak zabalím krabici a pán X si zajistí přepravu, čili odvoz. Přišel mi email od PayPal, že proběhla platba, tedy z účtu pana X byla stržena částka 15 400 Kč. 12 000 Kč za kroj a 3 400 Kč za přepravu, které se ale připíší na můj PayPal  až po té, co zaplatím přepravní společnosti 3 400 Kč a pošlu potvrzení PayPalu. O platbě za přepravu předem nebyla ani zmínka. Po té jsem kontaktovala přepravní společnost, která mi sdělila, že takovou objednávku s těmito údaji a adresou nemají zaznamenanou a mám to řešit s PayPal. Psala jsem tedy na podporu PayPal a ti mi sdělili, že je to v pořádku a že mám zaplatit 3 400 Kč přes nějaký moneygram, aby se celá částka uvolnila na můj účet. Abych to tedy shrnula, podle všeho tedy z účtu pana X byly peníze strženy a peníze ale nedorazily na můj účet. Nevím co mám dělat. Transakce je prý nevratná a já myslím že jde o podvod. Pán se se mnou hádá a vyhrožuje a tvrdí, že ho chci podvést. Jenže to samé si myslím já. Poradíte mi prosím, co mám dělat tedy?

PŘEJÍT NA NEJNOVĚJŠÍ DOTAZY

Zeptejte se odborníků na bankovnictví a finance

Bankovní poradna slouží jako služba návštěvníkům a registrovaným uživatelům portálu Banky.cz.

Bankovní poradna je neutrální a nestranná a Vaše dotazy se snažíme vyřešit v co nejkratší možné době a co nejefektivněji s ohledem na Vaší situaci.

Bankovní poradna je bezplatná a využití informací z naší bankovní poradny je na Vaše vlastní riziko, provozovatel portálu Banky.cz nenese žádnou odpovědnost za nesprávně pochopené informace či misinterpretaci našich odpovědí.

Srovnáváme hypotéky od

© Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena