Banky.cz Články Komerční sdělení Neručte za své pohledávky celým majetkem

Neručte za své pohledávky celým majetkem

Krize ukázala, že se živnostníci nemohou spoléhat na pomoc od státu. Když business začne skřípat, vlastníci firem mají nespornou výhodu.

REKLAMA

    Jako živnostník ze zákona ručíte za své pohledávky a závazky veškerým svým majetkem. To znamená, že pokud musíte zaplatit a nemáte finanční rezervu, tak prodáte třeba vlastní auto nebo rodinný dům.

    Toto krajní řešení se však netýká podnikatelů, kteří vykonávají svou jako firma. Odpovědnost firmy je totiž omezena pouze na veškerý firemní majetek. Jinak řečeno, pokud ve firmě už není nic, co by se dalo prodat, tak firma pouze zkrachuje.

    Proč každý nepodniká ve formě s.r.o.? Na vině je překonaný mýtus, že založit a vést firmu je jen pro ty největší hráče. Přitom to tak už dávno není. Je pravda, že je jednodušší zůstat OSVČ, zvlášť jestli podnikáte v malém a bez zaměstnanců. Pokud ale chcete budovat brand a rozšiřovat svůj business, tak se založení firmy nevyhnete. A proč byste podnikali, když nechcete růst?

    Ještě před pár lety bylo zakládání firmy proces na několik měsíců. Běhání po úřadech, právnících, notářích, všechno zaplatit, a hlavně nikde neztratit nervy. Dnes už je založení firmy levný a rychlý proces, který skoro celý vyřídíte online.

    Jako první si vymyslete a ověřte název společnosti. Nezapomeňte si zjistit i dostupnost domény, webové stránky dneska musí mít opravdu každý. Dále si připravte adresu pro sídlo firmy – konkrétní nemovitosti musíte vlastnit nebo mít svolení majitele. Firmu si můžete založit i na takzvaném virtuálním sídle. To znamená, že si pro vaši firmu pronajmete adresu. Pak se už jen rozhodnete, jaký bude základní vklad. Tyto informace vyplníte do online formuláře, na email vám přijdou vyplněné všechny potřebné dokumenty, které podepíšete a s ověřeným podpisem zašlete zpět. Do pár dní vám pak kurýr doručí všechny dokumenty prokazující založení vaší společnosti.

    Neřešte žádnou složitou administrativu. Soustřeďte se na to, čemu rozumíte nejlépe – své podnikání. Nikam nemusíte chodit, nic zařizovat. A to je jen jedna z mnoha výhod. Založte svoji firmu online ještě dnes!

    REKLAMA

    KOMENTÁŘE k článku Neručte za své pohledávky celým majetkem

    Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.

    Přidejte nový komentář

    Mohlo by vás zajímat

    Fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu

    Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém. 

    Chtějte erudovaného a současně přívětivého pojišťovacího poradce

    Když člověk řeší otázky spojené s pojištěním, je důležité mít na blízku někoho, na koho se může spolehnout – nejde totiž o nic menšího než o ochranu milionových hodnot v oblasti majetku, života a zdraví. Profesionálně vyškolený a empatický poradce dokáže ušetřit spoustu času a starostí.

    Nejlepší pojišťovací poradkyně na světě je z České republiky

    Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.


    Obliba privátních značek i slevových kuponů stále roste – jedná se o způsoby, jak čeští spotřebitelů bojují s inflací

    Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.

    V bankovním sektoru vládnou věrnostní programy jako hlavní prostředek zapojení zákazníků

    V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.

    Z naší bankovní poradny

    Pojmy ve slovníku

    Srovnáváme hypotéky od

    © Banky.cz 2023, všechna práva vyhrazena