Krize ukázala, že se živnostníci nemohou
spoléhat na pomoc od státu. Když business začne skřípat, vlastníci firem mají
nespornou výhodu.
Jako živnostník ze zákona ručíte za své
pohledávky a závazky veškerým svým majetkem. To znamená, že pokud musíte zaplatit
a nemáte finanční rezervu, tak prodáte třeba vlastní auto nebo rodinný dům.
Toto krajní řešení se však netýká podnikatelů, kteří vykonávají svou jako firma. Odpovědnost firmy je totiž omezena pouze na veškerý firemní majetek. Jinak řečeno, pokud ve firmě už není nic, co by se dalo prodat, tak firma pouze zkrachuje.
Proč každý nepodniká ve formě s.r.o.? Na vině je překonaný mýtus, že založit a vést firmu je jen pro ty největší hráče. Přitom to tak už dávno není. Je pravda, že je jednodušší zůstat OSVČ, zvlášť jestli podnikáte v malém a bez zaměstnanců. Pokud ale chcete budovat brand a rozšiřovat svůj business, tak se založení firmy nevyhnete. A proč byste podnikali, když nechcete růst?
Ještě před pár lety bylo zakládání firmy proces na několik měsíců. Běhání po úřadech, právnících, notářích, všechno zaplatit, a hlavně nikde neztratit nervy. Dnes už je založení firmy levný a rychlý proces, který skoro celý vyřídíte online.
Jako první si vymyslete a ověřte název společnosti. Nezapomeňte si zjistit i dostupnost domény, webové stránky dneska musí mít opravdu každý. Dále si připravte adresu pro sídlo firmy – konkrétní nemovitosti musíte vlastnit nebo mít svolení majitele. Firmu si můžete založit i na takzvaném virtuálním sídle. To znamená, že si pro vaši firmu pronajmete adresu. Pak se už jen rozhodnete, jaký bude základní vklad. Tyto informace vyplníte do online formuláře, na email vám přijdou vyplněné všechny potřebné dokumenty, které podepíšete a s ověřeným podpisem zašlete zpět. Do pár dní vám pak kurýr doručí všechny dokumenty prokazující založení vaší společnosti.
Neřešte žádnou složitou administrativu. Soustřeďte se na to, čemu rozumíte nejlépe – své podnikání. Nikam nemusíte chodit, nic zařizovat. A to je jen jedna z mnoha výhod. Založte svoji firmu online ještě dnes!
Lokální investiční nemovitostní fond NEMO je nově v režimu dlouhodobého investičního produktu neboli DIP. Klientům tak nabízí další alternativu k existujícím penzijním fondům a doplňkovému penzijnímu spoření. Stát chce nově podporovat zodpovědné občany, kteří se nebudou spoléhat pouze na státní důchodový systém.
Skutečný zájem o klienta a zároveň inovativní přístup k partnerství s ním – to hodnotí prestižní mezinárodní soutěž Global Advisor Excellence Contest, které se účastní více než 160 000 pojišťovacích poradců skupiny Generali. Tuto obrovskou konkurenci za sebou nechala Jana Šestáková z Generali České pojišťovny. Dokázala, že umí nejlépe reagovat na vyvíjející se potřeby klientů a zároveň jako poradce dokáže efektivně využívat dostupné digitální nástroje.
Prodeje spotřebního a rychloobrátkového zboží privátních značek v České republice stoupají – v současnosti tvoří celou čtvrtinu celkového trhu. Navíc téměř tři ze čtyř spotřebitelů plánují kupovat privátní značky i po stabilizaci ekonomiky, vyplývá z průzkumu provedeného společností Promo-Codes. Oblibě se také čím dál více těší slevové kupony a propagační kódy.
V dynamickém prostředí bankovního sektoru, kde má každý druhý člověk v průměru pět bankovních účtů, se konkurence mezi finančními institucemi den ode dne stupňuje. Uprostřed tohoto boje o klienty banky používají různé strategie, jak si udržet zákazníky, mezi nimiž věrnostní programy vynikají jako nástroj s největším potenciálem.
KOMENTÁŘE k článku Neručte za své pohledávky celým majetkem
Zatím nejsou přidány žádné komentáře. Podělte se s námi o Váš názor.